خبرگزاری کار ایران

در راستای توجه به ایمنی و سلامت در پگاه رخ داد:

اعطای نشان ایمنی و سلامت به ۶ شرکت پگاه

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۲۴۳

۶ شرکت تابعه صنایع شیر ایران (پگاه) نشان ایمنی و سلامت مواد غذایی در سال ۱۴۰۰ را دریافت کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در همایش ملی روز جهانی غذا، نشان ایمنی و سلامت مواد غذایی به شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان، گیلان، آذربایجان غربی، کرمان، لرستان و اصفهان، اعطا شد.

این همایش با شعار «رفتار ما، آینده ما را می سازد» و «همه با هم، پویش ملی غذای سالم» با حضور ویدئو کنفرانسی بهرام عین اللهی وزیر و محمدرضا شانه ساز معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و  رئیس سازمان غذا و دارو، مدیران کل سازمان غذا و دارو و مدیران عامل و مسئولان فنی شرکت‌های صنایع غذایی، برگزار شد.

در این همایش پگاه گلپایگان برای محصول نوشیدنی کفیر، پگاه گیلان برای ماست پاستوریزه طعم‌دار کم چرب با سبوس برنج فرآوری شده و پگاه آذربایجان غربی برای محصول شیر کم لاکتوز غنی شده با ویتامین D۳ نشان ایمنی و سلامت را دریافت کردند.

همچنین شرکت‌های پگاه کرمان، لرستان و اصفهان برای محصول پنیر سین بیوتیک و ماست سین بیوتیک، ماست کم چرب غنی شده با ویتامین D۳ وماست کم چرب غنی شده با ویتامین D۳، موفق به دریافت نشان ایمنی و سلامت در سال ۱۴۰۰ شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز