خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل فولاد هرمزگان خبر داد :

دومین کنفرانس فولادسازی و ریخته گری مداوم برگزار خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۸۱۰

دومین کنفرانس فولادسازی و ریخته گری، را با حضور دانشگاهیان، متخصصین و صاحبان صنایع در اسفند ماه سال جاری و در شهر بندر عباس برگزار می کند.

 عطالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان  با اعلام این خبر هدف از برگزاری این کنفرانس را ارتباط موثر بین صنعت و دانشگاه و همچنین به اشتراک گذاری تجربیات صنعتی در حوزه فولاد سازی و ریخته گری مداوم دانست.

وی با اشاره به نام گذاری سال جاری اظهار کرد: معتقد هستیم در سال جاری که سال تولید و پشتیبانی و مانع زدایی است به اشتراک گذاری تجربیات صنعتی و استفاده از ایده های نخبگان و دانشگاهیان در تولید، خود منجر به مانع زدایی و پشتیبانی از تولید خواهد شد .

مدیرعامل فولاد هرمزگان اشتراک گذاری تجربیات مفید و تخصصی شرکت های تولیدی پیشرو در شرایط  حساس کنونی کشور را یک نیاز برشمرد و اظهار داشت: فولاد هرمزگان در این خصوص دریغ نکرده است و همانطور که کنفرانس اول تجربیات و چالش های صنعتی را برای شرکت کنندگان ارائه نمود در برنامه داریم که تجریبات صنعتی خود را به مراکز پژوهشی و دانشگاهی ارائه و از یافته های دانشگاهی و پژوهشی و طرح های نو در صنعت و متخصصین حوزه فولاد سازی و ریخته گری مداوم استفاده نماییم.

معروفخانی با تاکید بر اینکه کاهش بهای تمام شده و افزایش کیفیت محصولات ، دو اصل مهم برای حضور موثر در بازارهای صادراتی است اظهار داشت:  فولاد سازی و ریخته گری مداوم دارای  نقش کلیدی در زنجیره تولید فولاد و یکی از قسمت های مهم و هزینه بر در در این صنعت است و با توجه به اینکه اشتراکات زیادی بین شرکت های فولادی در این حوزه وجود دارد فعالیت و تمرکز بر آن میتواند بر ارتقای کیفیت و کاهش بهای تمام شده محصولات نهایی موثر باشد.

وی در ادامه از تشکیل تیم های تخصصی با مشارکت و حمایت شرکت فولاد مبارکه و مجموعه های دانشگاهی هرمزگان  و دانشگاههای صنعتی مطرح کشور و شرکت های صنعتی و اعلام آمادگی حضور کارشناسانی از مراکز صنعتی و تحقیقاتی مطرح اروپایی خبر داد و ابراز امیدواری کرد این کنفرانس به اهداف خود دست یابد.

مدیرعامل فولاد هرمزگان در پایان  از متخصصین صنعتی و پژوهشگران دانشگاهی و نخبگان کشور دعوت کرد تا  طرح ها و تجریبات خود را جهت ارائه و به اشتراک گذاری به دبیرخانه کنفرانس  ارسال نمایند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز