خبرگزاری کار ایران

در دیدار مدیرعامل فولاد مبارکه با شهردار اصفهان مطرح شد:

پیشنهاد تشکیل کارگروه مشترک فولاد مبارکه و شهرداری اصفهان برای همکاری‌های دوجانبه

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۹۶۲

در دیدار مدیرعامل و معاونین شرکت فولاد مبارکه با شهردار اصفهان، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان و تنی چند از اعضای این شورا، پیشنهاد تشکیل کارگروه مشترک فولاد مبارکه و شهرداری اصفهان برای همکاری‌های دوجانبه مطرح شد.

به گزارش ایلنا، محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در دیدار با شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود می‌تواند فصل مشترک‌های زیادی در حوزه‌های مختلف ورزشی، خدماتی و حتی حمل و نقل با شهرداری اصفهان داشته باشد چراکه در منطقه و استان ذینفعانی دارد که البته این شرکت به عنوان یک مجموعه صنعتی و اقتصادی باید در کنار انجام هر کاری نگاه اقتصادی و تخصصی داشته باشد.

وی با بیان این که در نوع مدیریت‌ها نباید اجازه دهیم نگاه‌های سیاسی به نگاه‌های کلان ملی چیره شوند، افزود: نباید به صورت جزیره‌ای و بخشی به موضوعات بنگریم بلکه باید نگاه کلان داشته باشیم و در خصوص ارتباط با شهرداری اصفهان نیز پروژه‌های مشترکی از گذشته وجود داشته و ادامه همکاری‌ها نیز باید در سطح نگاه کلان صورت گیرد؛ برای فراهم کردن بسیاری از خدمات فرهنگی، تفریحی و ورزشی در شهر اصفهان می‌توانیم پروژه‌های مشترکی را با شهرداری اصفهان تعریف کنیم که البته نیازمند ارائه طرح‌های کارشناسی‌شده اقتصادی و منطقی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با اشاره به این که نگاه مدیران باید از مسئولیت اجتماعی صرف به سمت نگاه مشارکت اقتصادی متضمن مسئولیت اجتماعی حرکت کند، خاطرنشان کرد: در امور فرهنگی به این نتیجه رسیده‌ایم که کار فرهنگی فاقد جنبه‌های اقتصادی به هیچ عنوان موفق نخواهد نبود؛ به عنوان مثال وقتی در همه کشورها به ورزش به عنوان یک صنعت نگاه می‌شود و در این حوزه سرمایه‌گذاری صورت می‌گیرد، در حوزه فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی نیز باید پروژه‌ها را با مبانی اقتصادی تعریف کنیم.

وی با بیان این که بخش قابل توجهی از پرسنل شرکت در شهر اصفهان ساکن هستند و خدمات زیادی از شهر دریافت می‌کنند، اذعان داشت: با تعریف پروژه‌های مشترک کوتاه‎مدت و بلندمدت می‌توان خدمات فرهنگی و تفریحی و ورزشی به شهروندان و پرسنل فولاد مبارکه ارائه داد و شرکت فولاد مبارکه نیز آمادگی همکاری با مجموعه شهرداری را دارد.

تعامل شهرداری و فولاد مبارکه باعث ایجاد تحولات مطلوبی خواهد شد

علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان در این دیدار با بیان اینکه مبدا هر تحولی جهان بینی، فهم و درک صحیح از مسائل است، اظهار کرد: نوع نگاه من با مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه بسیار شبیه به هم است، نوع نگاه به جذب سرمایه‌گذار، نگاه فرا استانی و فراملی است؛ با اتفاقاتی که در کشور و استان افتاده و مقدماتی که فراهم آمده است دیگر بهانه‌ای برای کار نکردن وجود ندارد. باید از منیت‌ها عبور کرده و با یک نگاه بلند، افزایش سرمایه اجتماعی و اقتصادی نظام را دنبال و به سمت اتفاقات و تحولات خوب حرکت کنیم.

وی افزود: نکات و سرفصل‌های بسیار خوبی که در این جلسه مطرح شد می‌تواند دستمایه اولیه برای کارگروه مشترک همکاری میان شهرداری و شرکت فولاد مبارکه باشد تا از این همگرایی اتفاقات بسیار خوبی برای شهر و استان رقم بخورد؛ اصفهان همواره در بسیاری از مسائل الگو بوده است، امیدوارم در همدلی و همگرایی نیز بتوانیم الگوی خوبی به کشور معرفی کنیم؛ زمانی که بحث منافع ملی و پاسداشت نظام در میان باشد مرزهای صنعت، اقتصاد و فرهنگ مرزهای قابل تعریفی نیست و همه اینها ارزشی است که باید از آن دفاع کرد.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: یک حقیقت واحد به نام نظام وجود دارد که باید همگی تلاش کنیم تا این نظام روز به روز قوی‌تر، بهتر و موفق‌تر عمل کند و مردمی که به دلیل شرایط این چندسال اخیر اندکی نگران شده‌اند به لطف خدا نگرانی آنها به دست مسئولان مؤمن برطرف شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز