خبرگزاری کار ایران

مشکلات زیادی در بحث واردات مواد اولیه داریم/ حمایت خوبی از سوی دولت نمی‌شویم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۸۲۲

تولیدکننده پوشاک ورزشی و تجهیزات ورزشی مجید گفت: متاسفانه ما در بحث واردات مواد اولیه مشکلات زیادی داریم و گمرک کارشکنی‌هایی می‌کند و قوانین و مقررات سختی برای ترخیص کالا قرار داده است و این قوانین باعث ضرر و زیان تولیدکنندگان شده است و باید اصلاح شود. متاسفانه آنگونه که باید حمایت خوبی از سوی دولت و دیگران نمی‌شود در حالی که اگر از ما حمایت شود ما می‌توانیم کار خود را گسترش دهیم و تعداد کارخانه‌های خود را از چهار کارخانه در چهار منطقه ایران به تعداد بیشتری افزایش بدهیم.

به گزارش ایلنا، مجید ساعدی‌فر مدیر برند مروژ و تولیدکننده پوشاک ورزشی و تجهیزات ورزشی مجید با اشاره به آخرین فعالیت این شرکت و میزان تولیدات گفت: ما در حوزه پوشاک ورزشی کیف و کفش وسایل ورزشی و سایر البسه فعالیت داریم و تمامی کالاهای خود را با نام برند مجید عرضه می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما حدود چهار  کارگاه تولیدی داریم که حدود 300 نفر در این کارگاه‌ها مشغول به کار هستند و غیرمستقیم نیز حدود 500 نفر با ما همکاری دارند و ماهانه بین 15 هزار تا 20 هزار تکه اعم از کفش و کیف و البسه تولید می‌کنیم و محصولات خود را علاوه بر باشگاه‌ها و مشتریان داخلی و بازار داخلی به کشورهای خارجی نیز عرضه می‌کنیم و هم اکنون در تولید لباس‌های ورزشی بخصوص در دو رشته کشتی و والیبال خوب فعال هستیم و در مسابقات اخیر جام جهانی کشتی حدود 35 کشور از محصولات ما استفاده کردند.

تولیدکننده پوشاک ورزشی و تجهیزات ورزشی مجید افزود: در رشته والیبال نیز لباس ما مورد تایید اتحادیه جهانی والیبال است و تیم‌های مختلف از لباس ما برای شرکت در مسابقات ملی مهم استفاده می‌کنند و در 2018 در مسابقات جهانی والیبال لباس تمامی داوران و تیم‌ها از برند ما استفاده کردند و بسیاری از کشورها چند سال است که از البسه ما برای شرکت در مسابقات استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه ما از لحاظ تکنولوژی به‌روزترین ماشین آلات تولید را داریم و با استفاده از سیستم‌های درست بازاریابی توانستیم کالاهای خود را به خوبی عرضه کنیم و در بازارهای ما خوشبختانه کالاهای چینی حضور ندارند و هم اکنون بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی از البسه ما بخصوص در رشته کشتی استفاده می‌کنند.

ساعدی‌فر یادآور شد: البته 80 درصد مواد اولیه ما وارداتی است و 20 درصد از مواد اولیه ما نیز از تولیدات داخلی استفاده می‌شود. البته ما محصولات خود را به گونه‌ای تولید می‌کنیم که هر باشگاه و یا فردی با هر نوع و سلیقه و خواسته‌ای بتواند کالای مورد نیازش را تامین کند.

تولیدکننده پوشاک ورزشی و تجهیزات ورزشی مجید ادامه داد: ما البته یک ماهه یا یک هفته‌ای به این موفقیت نرسیده‌ایم بلکه یک برنامه‌ریزی پنج ساله بلندمدت انجام دادیم و از مرحله ترخیص کارخانه و آموزش کارکنان برنامه‌ریزی دقیق و مدونی داشتیم و در ابتدای کار نیز آزمون و خطاهایی داشتیم اما خوشبختانه توانستیم به موفقیت‌های خوبی برسیم و هم اکنون عضو رسمی فدراسیون جهانی والیبال در حوزه پوشاک هستیم و لباس‌های ما به کشورهایی همچون آذربایجان، رومانی، مجارستان، تاجیکستان، قزاقستان، اسلواکی و کرواسی عرضه می‌شود.

وی با تشکر از عنایت مقام معظم رهبری در تولیدات مجید گفت: باعث خوشحالی است که شخص اول مملکت تولیدات ما را تایید کرده و این تولیدات باعث خوشحالی ایشان شده است و این امر باعث خوشحالی و تشویق کارکنان ما شده است و امیدوارم بتوانیم در آ‌ینده گام‌های بزرگتری برای کشور برداریم.

ساعدی‌فر ادامه داد: متاسفانه ما در بحث واردات مواد اولیه مشکلات زیادی داریم و گمرک کارشکنی‌هایی می‌کند و قوانین و مقررات سختی برای ترخیص کالا قرار داده است و این قوانین باعث ضرر و زیان تولیدکنندگان شده است و باید اصلاح شود. متاسفانه آنگونه که باید حمایت خوبی از سوی دولت و دیگران نمی‌شود در حالی که اگر از ما حمایت شود ما می‌توانیم کار خود را گسترش دهیم و تعداد کارخانه‌های خود را از چهار کارخانه در چهار منطقه ایران به تعداد بیشتری افزایش بدهیم.

ساعدی‌فر ادامه داد: در المپیک توکیو بیشی از 40 درصد ورزشکاران آقا و خانم  در رشته کشتی از دوبندهای مارک با برند مجید و مروژ استفاده کردند که جای خوشحالی و خرسندی دارد و این اتفاق در حالی رخ داده که ما رقبای جدی در دنیا داریم و برای مقابله با این رقبا باید حمایت بیشتری بشویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز