خبرگزاری کار ایران

با حمایت شرکت ملی مس؛

سومین جشنواره ایده‌های ارزش آفرین معدن وصنایع معدنی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۷۱۶

سومین جشنواره ایده های ارزش آفرین معدن وصنایع معدنی «اینوماین» با هدف افزایش ظرفیت‌های دانش‌بنیان کشور در حوزه معدن و صنایع معدنی با حضور رئیس هیات عامل ایمیدرو و حمایت شرکت مس صبح امروز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، ‌سومین جشنواره ایده های ارزش آفرین معدن و صنایع معدنی «اینوماین» صبح امروز دوشنبه (26 مهرماه) با حضور وجیه الله جعفری رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی، امید اصغری رئیس یونیدر، برات قبادیان معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت ورحیمیان معاون دانشگاه تهران در محل دانشگاه تهران برگزارشد.

محورهای این جشنواره مبانی و فناوری‌های نوین معدن (اکتشاف، استخراج‌‌‌ وفرآوری) و صنایع معدنی، مدیریت انرژی و آب در معدن و صنایع معدنی، مدیریت و بازاریابی (فروش محصولات معدن و صنایع معدنی)، کاربردهای جدید مواد معدنی و محصولات نوین حوزه معدن و صنایع معدنی، فناوری‌های نوین پشتیبانی از زنجیره معدن و صنایع معدنی (مدیریت معدن، لجستیک، حمل و نقل و...)، مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست در معدن و صنایع معدنی (سیستم‌ها، تجهیزات، خدمات) و مدیریت باطله‌های معادن و پسماند صنایع معدنی و استحصال آنها عنوان شده است.

گفتنی است، شرکت مس طی 2 سال گذشته اقدامات بسیاری را در راستای تعامل بیشتر شرکت مس با شرکت‌های دانش بنیان و تعامل با دانشگاه‌ها انجام داده تا بتواند از ظرفیت های آنها در صنعت مس استفاده کند.

در همین راستا، شرکت مس سال گذشته مرکز نوآوری رفسنجان را با هدف جذب ایده‌های نخبگان و کارآفرینان راه‌اندازی کرد تا بتواند سهم شرکت های دانش بنیان را در صنعت مس افزایش داده و منجر به تقویت بومی سازی و افزایش بهره وری شود.

سومین جشنواره ایده های ارزش آفرین معدن وصنایع معدنی «اینوماین» از تاریخ 26 تا 28 مهرماه 1400 به مدت 3 روز  در محل دانشگاه تهران برگزار می‌شود

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز