خبرگزاری کار ایران

در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی فولاد سنگان:

گام طلایی فولادسنگان در ارتقای ورزش حرفه‌ای شهرستان خواف

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۳۲۲

تفاهم نامه ورزشی فولاد سنگان و باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان، در راستای ارتقای ورزش حرفه ای شهرستان خواف، پرسنل و خانواده های آنها امضا شد.

به گزارش ایلنا، امرایی، مدیرعامل فولاد سنگان در مراسم امضای این تفاهم نامه با اشاره به جدیت فولاد سنگان در عمل به مسئولیت های اجتماعی گفت: فولاد سنگان در قبال ذینفعان خویش مسئول است و اصلی ترین هدف فولاد سنگان، تولید مستمر در راستای اهداف اقتصای است، اما در این بین یک سری از وظایفی بر عهده شرکت ها و البته فولاد سنگان است که از جنبه اخلاق حرفه ای مهم است و آن اهتمام در تأمین منافع ذینفان و مردم جامعه است و بی شک این مهم از طریق فعالیت در حوزه مسئولیت اجتماعی میسر خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت والای توجه به ذینفعان ؛”جامعه” توسط شرکت های بزرگ در جهان گفت :

شرکت های گوگل، مایکروسافت رتبه نخست در جهان در حوزه عمل ،  اهتمام و توجه به جامعه را دارا هستند و این نشانگر اهمیت فعالیت اقتصادی و البته توجه به مسئولیت اجتماعی در جهان  است و بزرگی شرکت ها تنها به اهداف اقتصادی، سود آوری معطوف نبوده و در کنارش،  توجه به مردم و جامعه، از شاخص های موفقیت کمپانی های بزرگ در جهان امروز است.

مدیرعامل فولاد سنگان با اشاره به نگاه توسعه گرا و سازمانی نشات گرفته از فولاد مبارکه گفت :

نگاه ویژه در فولاد سنگان به جامعه ، مفهوم ” شرکت شهروند” است و ما خودمان را در قبال مردم متعهد دانسته و فولاد سنگان را در این منطقه بعنوان شهروندی می دانیم که باید به وظایفش در قبال جامعه عمل نموده است و برای دست یابی به توسعه متوازن نیازمند پیشرفت تکنولوژیکی و صنعتی با رویکرد توسعه رفاهی و آبادانی در منطقه می باشیم.

وی با اشاره به  محورهای فولاد سنگان در حوزه عمل به مسئولیت های اجتماعی گفت :

توسعه زیرساخت ها، توسعه پایدار و رفع مشکلات زیست محیطی، توسعه آموزش و مهارت، توسعه مسکن ،توسعه اشتغال در شهرستان با هدف اشتغال پایدار،توسعه ورزش و سلامت جسم و روان با هدف توسعه و ارتقا ورزش حرفه ای، از جمله شاخص ها و محورهای اصلی این شرکت در حوزه عمل به مسئولیت های اجتماعی است و اقداماتی از جمله : مشارکت فعال اجتماعی در چهاربانده شدن جاده سنگان به تربت حیدریه، مشارکت در طرح انتقال آب دریای عمان به استان خراسان رضوی، اهدای 110سری جهیزیه به زوج های جوان و 510 دستگاه تبلت به دانش آموزان مناطق مختلف شهرستان، تفاهم نامه با آموزش و پرورش در تجهیز 60 کلاس آموزشی،  لوله گذاری و انتقال آب به روستاها، مشارکت در رفع مشکلات مرزی، ترمیم قنوات کشاورزی روستاییان، مشارکت با صندوق کارآفرینی امید در راستای توسعه و آبادانی شهرستان و اعطای وام به مشاغل با سودهای تک رقمی از جمله اقدامات انجام شده در این حوزه است.

امرایی ، توسعه متوازن و  همه جانبه را از اهداف این شرکت دانست و عنوان کرد :   

طرح توسعه وآبادانی شهرستان خواف با مشارکت دانشگاه تهران با انجام آمایش سرزمینی گسترده و شناسایی هشتصد پروژه انجام شده و فعالیت در حوزه های بهداشت و درمان، آموزش، کشاورزی و … در حال انجام بوده و در 77 روستا صندوق های خرد روستایی تشکیل و به میزان آورده همان روستا، فولاد سنگان هم مشارکت نموده و وام با کارمزد دو درصد به روستاییان عزیز اعطا می گردد.

در ادامه حمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت : شرکت فولاد مبارکه در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود بر گسترش فعالیت های فرهنگی و ورزشی این شرکت تاکید داشته و همچنین مدیرعامل فولاد سنگان خواف نیز اراده جدی بر انجام فعالیت های ورزشی و فرهنگی در شهرستان خواف داشته است. این تفاهم نامه در زمینه استعدادیابی و پرورش استعدادها، برگزاری جشنواره های استعدادیابی، برپایی همایش های ورزشی امضا شده و به جهت تجربه ای که باشگاه سپاهان در مدیریت برنامه های ورزشی دارد شرکت فولاد سنگان درخواست همکاری داده و فولادمبارکه اصفهان هم با قبول آن بر اجرای آن تاکید داشت.

ساکت در پایان خاطر نشان کرد: کارهای اجرایی و هماهنگی با همکاری آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان شهرستان خواف آغاز می شود و انشالله  با هدف افزایش شادی و نشاط، استعدادیابی و پرورش استعدادها، پر کردن اوقات فراغت و گسترش فعالیت های ورزشی و همچنین ارتقای توانایی نیروهای بومی در عرصه مربیگری و مدیریت ورزشی به پیش برود.

 به گزارش روابط عمومی فولاد سنگان ، تفاهـم نامه همکاری شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان و باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان  اصفهان با حضور ائمه جمعه تشیع و تسنن ، فرماندار و جمعی از مسئولین و فرماندهای نظامی و انتظامی در شهرستان خواف امضا شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز