خبرگزاری کار ایران

مدیری از جنس فولاد در فولاد مبارکه

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۹۶۰

تغییر در چارچوب مدیریت فولاد مبارکه اولین اقدام جدی در دولت سیزدهم است.

 این تغییرات با روی کار آمدن هر دولتی قابل لمس و پیش بینی است. اما در این بین با توجه به اهمیت فولاد مبارکه، مشکلات تحریم‌ها و تبعات ناشی از آن نگرانی‌هایی برای جایگزینی مدیریت فولاد مبارکه به وجود آمده بود که خوشبختانه با انتصاب درست و کارشناسی شده مردی از جنس فولاد بر مسند ریاست این شرکت تکیه زد و باعث شد این نگرانی‌ها بر طرف شود.

محمدیاسر طیب نیا به عنوان مدیرعامل جدید، سابقه ۲۰ سال خدمت در صنعت فولاد داشته است و از مدیران خوشنام این حوزه به شمار می‌رود. عضو هیات مدیره شرکت‌های فولاد مبارکه، ذوب آهن، گل گهر و چادرملو و همچنین معاون خرید و امور معدنی شرکت فولاد مبارکه و قائم مقام مدیرعامل ذوب آهن از جمله سوابق محمدیاسر طیب نیا به شمار می‌رود.

همچنین باید به مهندس حمیدرضا عظیمیان خدا قوت گفت، فردی که با وجود شرایط سخت تحریم،‌ بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی ایستادگی کرد و رکوردهای پی در پی برای این شرکت به ارمغان آورد.

این شرکت همچنان زیر نگاه سنگین آمریکا قرار دارد برای ایستادگی در مقابل تحریم های سنگین این کشور باید فردی انقلابی سکان مدیریت این شرکت را بر دست بگیرد. با انتصاب آقای طیب نیا، مدیری انقلابی از جنس فولاد که تمامی مشکلات این صنعت را به خوبی می‌شناسد می‌توان امیدوار بود راه پیشرفت فولاد مبارکه ادامه پیدا خواهد کند. روابط عمومی و معاونت مطالعات،‌ پژوهش و بازرگانی خبرگزاری کار ایران (ایلنا) انتصاب آقای طیب نیا را تبریک عرض می‌نماید و برای ایشان توفیق خدمت و موفقیت در سمت جدید آرزومند است.

مدیری از جنس فولاد در فولاد مبارکه

مرتضی بلوکی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز