خبرگزاری کار ایران

وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد:

درخواست برای صدور مجوز اضطراری واکسن کووپارس/ آماده واکسیناسیون عمومی هستیم/ ۱.۴ میلیون دوز واکسن کووپارس موجود داریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۷۲۵

وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: در صورتی که وزارت بهداشت مجوز اضطراری واکسن را صادر کند، موسسه رازی آمادگی آن را دارد که کار خود را در حوزه واکسیناسیون عمومی آغاز کند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدجواد ساداتی‌نژاد در مراسم آغاز فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن رازی کووپارس با بیان اینکه امیدواریم توانمندی‌های موسسه رازی در سطح منطقه در حوزه واکسن کرونا نیز شناخته شود، گفت: موسسه رازی در سایر تولیدات خود شناخته شده و در بحث ارزآوری فعال است.

وی ادامه داد: موسسه رازی در تولید و عرضه واکسن کرونا نیز می‌تواند به این جایگاه دست پیدا کند اما نیاز به حمایت دارد.

وزیر جهاد کشاورزی خواستار حمایت رسانه‌ها از تمامی اساتید و پرسنل موسسه رازی برای این دستاورد بزرگ شد.

ساداتی‌نژاد با تاکید بر اینکه لازم است وزارت بهداشت مجوز اضطراری واکسن کووپارس را صادر کند، افزود: در صورتی که وزارت بهداشت مجوز اضطراری واکسن کووپارس صادر کند، موسسه رازی آمادگی آن را دارد که کار خود را در حوزه واکسیناسیون عمومی آغاز کند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر حدود 1.4 میلیون دوز از واکسن کووپارس در موسسه موجودی داریم.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه با صدور مجوز اضطراری توانایی آن را داریم که میزان موجودی خود را به سرعت افزایش دهیم، بیان داشت: موسسه می‌تواند تا اوایل پاییز 5 میلیون دوز به ظرفیت خود و تا ابتدای زمستان 2 میلیون دوز دیگر به آن اضافه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز