خبرگزاری کار ایران

رشد ۳۴ درصدی حمل محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در پنج ماهه نخست امسال

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۹۲۱

شرکت مهندسی خدمات صنعتی ایران‌ خودرو (ایسیکو) توانست در راستای پشتیبانی از برنامه تولید این خودروساز و تحقق اهداف در حوزه حمل و نقل محصول و بدنه، رشد ۳۴ درصدی حمل محصول را در پنج ماهه ابتدای امسال به ثبت برساند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایران خودرو ، حسین محمدی، مدیرعامل ایسیکو در این باره گفت: حمل محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در پنج ماهه ابتدای امسال به صورت جاده‌ای، ریلی و حمل توسط راننده به نمایندگی‌های شهر تهران، در مقایسه با دوره مشابه سال قبل رشد ۳۴ درصدی را به همراه داشت. 

به گزارش روابط عمومی شرکت ایسیکو، وی ادامه داد: در دوره زمانی مذکور ۱۹۵ هزار و ۶۳۶ دستگاه خودرو حمل شده است. این آمار در سال گذشته ۱۴۵ هزار و ۶۶۹ دستگاه خودرو بوده است. 

محمدی اظهار کرد: در این مدت در مقایسه با سال گذشته در حوزه‌های حمل جاده‌ای ۳۰هزار و ۳۰۷ دستگاه، حمل ریلی ۹هزار و ۱۰۹ دستگاه و حمل خودرو توسط راننده ۱۰هزار و ۵۵۱ دستگاه افزایش را شاهد بوده ایم. 

وی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم با به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌‌های موجود و استفاده از توانمندی‌ نیروهای متخصص مجموعه،‌ محمولات و محصولات تولیدی را در کوتاه‌ترین زمان به مقاصد تعیین شده برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز