خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل فولاد مبارکه انتخاب وزیر صمت را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۲۳۱

حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه طی پیامی انتخاب دکتر سیدرضا فاطمی امین به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، در متن این پیام آمده است: جناب آقای دکتر فاطمی‌امین، رای اعتماد قاطع به جنابعالی به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت موجب دلگرمی فعالان عرصه تولید و صنعت گردید.

گروه فولاد مبارکه نقش بسزایی را در پشتیبانی و حمایت از شرکت‌ها و زنجیره پایین‌دستی خود داشت و در کوران مشکلات اقتصادی و تحریم کشور با آن که خود مورد تحریم‌های مستقیم آمریکا بود، نقشی انکارناشدنی در اقتصاد کشور ایفا نمود و همچنان به عنوان یک مرکز مقتدر صنعتی و اقتصادی، آمادگی خود را برای هم‌افزایی هرچه بیشتر بین شرکت‌های صنعتی و کمک به ساماندهی بازار و دستیابی به اهداف و برنامه‌های مورد نظر اعلام می‌دارد.

اینجانب امیدوارم در سایه عنایات پروردگار متعال و تاسی از رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، در دوران تصدی جنابعالی بر وزارت صمت شاهد رونق هرچه بیشتر تولید و رفع موانع موجود در صنعت کشور باشیم و صنعت فولاد به عنوان پیشران اقتصاد غیر نفتی نقش‌آفرینی خود را در شکوفایی اقتصاد کشور به خوبی ایفا نموده و شاهد دلگرمی مردم و آینده‌ای روشن برای کشور عزیزمان باشیم.

 حمیدرضا عظیمیان

مدیرعامل فولاد مبارکه

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز