خبرگزاری کار ایران

حمایت اتحادیه کفاشان دست دوز و ستاد نمایشگاه امپکس از وزرای پیشنهادی صمت و کار

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۱۱۲

اتحادیه کفاشان دست دوز تهران و ستاد نمایشگاه بین المللی امپکس با انتشار دو بیانیه جداگانه از وزرای پیشنهادی صمت و کار حمایت کردند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، اتحادیه کفاشان دست دوز تهران و ستاد نمایشگاه بین المللی امپکس با انتشار دو بیانیه جداگانه از معرفی  سید رضا فاطمی وزیر پیشنهادی صنعت؛ معدن و تجارت  و حجت اله عبدالملکی وزیر پیشنهادی تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی حمایت کردند. 

در متن بیاینه اتحادیه کفاشان دست دوز تهران و ستاد نمایشگاه بین المللی امپکس در حمایت از سید رضا فاطمی امین آمده است :

بسمه تعالی 

محضر نمایندگان محترم ملت بزرگ شریف ایران در مجلس شورای اسلامی

‌ ‌ باسلام و احترام

احتراماً، با عنایت به اینکه آیت الله سید ابراهیم رئیسی به فضل الهی و با بذل توجه و همت والای ملت شریف ایران اسلامی به عنوان رئیس جمهورانتخاب شدند وایشان جناب آقای دکتر سید رضا فاطمی که مدیری توانمند، متخصص، با تجربه، جهادگرو مدبر هستند را برای جامه عمل پوشاندن به برنامه های آینده دولت کار و کرامت به مجلس محترم معرفی کردند.

لذا با این توصیف از محضر نمایندگان محترم درخواست داریم با حمایت و رای اعتماد بالا به جناب آقای دکتر سیدرضا فاطمی امین که فردی لایق و دارای سوابق موفق و درخشان در عرصه های مختلف صنعت و اقتصادی بخصوص در وزارتخانه صنعت…

 ‌همچنین در متن بیانیه حمایت اتحادیه کفاشان دست دوز تهران و ستاد نمایشگاه بین المللی امپکس از دکتر حجت اله عبدالملکی وزیر پیشنهادی تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی آمده است :

بسمه تعالی

محضر نمایندگان محترم ملت بزرگ شریف ایران در مجلس شورای اسلامی

 باسلام و احترام

احتراماً، با عنایت به اینکه آیت الله سید ابراهیم رئیسی به فضل الهی و با بذل توجه و همت والای ملت شریف ایران اسلامی به عنوان رئیس جمهورانتخاب شدند وایشان جناب آقای دکتر حجت اله عبدالملکی را که مدیری جوان و انقلابی؛ توانمند، متخصص، با تجربه، جهادگرهستند را برای جامه عمل پوشاندن به برنامه های آینده دولت کار و کرامت به مجلس محترم معرفی کردند.

لذا با این توصیف از محضر نمایندگان محترم درخواست داریم با حمایت و رای اعتماد بالا به جناب آقای دکتر عبدالملکی ؛ که فردی لایق و دارای سوابق موفق و درخشان در عرصه های مختلف اجتماعی و اقتصادی وزیر پیشنهادی تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی  می باشند زمینه حضور قدرتمند ایشان را با رای اعتمادی بالا در راس سکان این وزارتخانه راهبردی ممکن سازند.

در این بین نیز از وزیر پیشنهادی محترم انتظار داریم پس از حضور در جایگاه وزارت کار پاسخگوی جدی دغدغه های جامعه بزرگ اصناف و کارآفرینان کشور بوده و با توجه به اهمیت جامعه کارگری با تمام توان و ظرفیت به این قشر زحمتکش و دلسوز خدمتگزاری نموده و موانع توسعه اشتغال ایران اسلامی را از هرچه زودتر از میان بردارند.

 با آرزوی توفیق الهی

اتحادیه کفاشان دست دوز تهران و ستاد نمایشگاه بین المللی امپکس

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز