خبرگزاری کار ایران

با همت شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو محقق شد؛

تدریس رشته «خدمات پس از فروش خودروهای سبک» در مقطع متوسطه

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۸۴۰

رشته «خدمات پس از فروش خودروهای سبک» در فهرست رشته‌های مقطع متوسطه قرار گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایران خودرو ، پس از مشارکت فعال شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو با وزارت آموزش و پرورش در تدوین محتوای آموزشی و تصویب سرفصل، رشته خدمات پس از فروش خودروهای سبک در فهرست رشته های مقطع متوسطه قرار گرفت. این رشته از مهر ماه دانش‌آموز می‌پذیرد.

به گزارش روابط عمومی ایساکو، این مجموعه در اسفند ماه سال گذشته به دعوت شورای برنامه‌ریزی و تالیف کتب درسی وزارت آموزش و پرورش در یک مشارکت فعال، به تدوین محتوای آموزشی و منابع درسی مرتبط با خدمات پس از فروش خودروهای سبک پرداخت که با تایید محتوای مذکور، به دستور شورای عالی آموزش و پرورش، این رشته به عنوان یکی از رشته‌های شاخه کار و دانش به آموزش متوسطه کشور افزوده شد.

این رشته از مهر ماه در مقطع متوسطه پذیرش خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند پس از تحصیل در آن و کسب دانش و تجربه کاملا مرتبط، با دریافت دیپلم در مراکز خدمات پس از فروش صنعت خودرو مشغول به کار شوند.

این سازماندهی و تغییرات توسط ایساکو، فرآیند طی مسیر رشد مهارت را در مشاغل مورد نیاز خدمات پس از فروش نظیر پذیرشگر و مسوول انبار و سرویس‌کار و امدادگر به نحو چشمگیری اقتصادی خواهد کرد و عملکرد عیب‌یابی و ارایه خدمات پس از فروش، تسهیل و تسریع خواهد شد تا در آینده‌ای نزدیک همسویی در آموزش و محتوا، باعث رشد در زمینه خدمات پس از فروش صنعت خودرو و به تناسب آن افزایش رضایت مشتریان شود.

گفتنی است، مرکز آموزش فنی شرکت ایساکو، به عنوان بزرگ‌ترین مرکز آموزشی در خاورمیانه در زمینه خدمات پس از فروش خودرو، علاوه بر این اقدام، برنامه‌های مشترکی نیز با دانشگاه‌های صنعتی شریف، خواجه نصیرالدین طوسی و دانشگاه فنی و حرفه‌ای به منظور ارتقای سطح آموزش در زمینه مرتبط خود، اجرا کرده و افزون بر این، اقلامی مانند موتور انژکتوری، گیربکس دستی و مجموعه فرمان را با هدف افزایش کیفیت آموزشی و تربیت نیروی انسانی ماهر و مجرب به هنرستان‌ها و مراکز فنی و حرفه‌ای استان‌های کم برخوردار اهدا کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز