خبرگزاری کار ایران

در بازدید نمانیده مردم فلاورجان و مدیرعامل شستا عنوان شد

عملکرد مطلوب ذوب آهن اصفهان در شفافیت مالی ، توسعه و ارتباط با منطقه

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۳۵۶

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی و محمد رضوانی فر مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) ۱۴ تیرماه با حضور در ذوب آهن اصفهان با منصور یزدی زاده و معاونین شرکت دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان ، حجت الاسلام لارگانی در این دیدار بر لزوم هر چه بیشتر تعاملات ذوب آهن و شهرستان فلاورجان تاکید کرد و گفت : ذوب آهن از بزرگترین تولید کنندگان فولاد در ایران است که در بدو تاسیس به آن ذوب آهن ملی می گفتند و به صنعت فولاد خدمات شایسته ای کرده است.

وی با اشاره به خدمات ذوب آهن اصفهان به منطقه و تاثیرات مثبت آن در ابعاد اقتصادی ، اجتماعی و توسعه زیرساخت ها ، گفت : تعامل و همکاری این مجتمع عظیم صنعتی با منطقه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و چشم انداز خوبی در این زمینه وجود دارد.
مدیرعامل شستا نیز در این دیدار شفافیت مالی و به روز بودن صورت های مالی را یکی از عوامل اصلی موفقیت شرکت ها دانست که متاسفانه به اندازه کافی مورد توجه قرار نمی گیرد و افزود : صورت های مالی ذوب آهن از شفافیت لازم برخوردار است و این یک نقطه قوت برای این مجتمع عظیم صنعتی است.
وی افزود : مدیریت عالی ذوب آهن اصفهان با اجرای طرح های توسعه ای اقدامات مهمی را در جهت پیشرفت برداشته و توانسته این شرکت را به سود آوری برساند که این مهم شایسته تقدیر است.
رضوانی فر با اشاره به اینکه در تمام فعالیت ها شرکت اعم از فعالیت های خود ذوب آهن اصفهان و همچنین پیمانکاران و شرکت هایی که در آن مشغول به ارائه خدمات هستند باید مطابق با قوانین کار به نیروهای خود پرداخت داشته باشند و نباید حقی از کارکنان این شرکت ها تضییع شود گفت : مسائل آموزشی و ایمنی تمام کارکنان باید در بالاترین سطح رعایت گردد.
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیزضمن ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت گفت : موفقیت در صادرات و تداوم این مهم یکی از راهکارهای خارج شدن از زیان انباشته بود که توانست شرکت را به سود آوری برساند، توزیع سود و کاهش بندهای مغایرت در صورت های مالی از دیگر دستاوردهای این مجتمع عظیم صنعتی در چند سال اخیر است.
یزدی زاده ، با اشاره به تولید محصول استراتژیک ریل و توسعه خطوط ریلی کشور در سال گذشته با استفاده از تولیدات ذوب آهن اصفهان ، گفت : در صورت تامین پایدار مواد اولیه این مجتمع عظیم صنعتی می تواند با تمرکز بر تولید ، نقش خود را در اقتصاد و صنعت کشور به خوبی ایفا نماید.
همچنین احمد اکبری معاون سرمایه های انسانی و توسعه مدیریت ذوب آهن طی سخنانی ، دوره جدید استخدام در این شرکت را یکی از منظم ترین و شفاف ترین دورهای جذب نیروی انسانی دانست و گفت : بر اساس دستور العمل این شرکت، شهرهای پیرامون و سپس استان در اولویت جذب نیروی انسانی در ذوب آهن اصفهان هستند و این موازین به طور کلی رعایت گردید.
وی خاطر نشان ساخت : در دوره جدید استخدام تمامی مراحل توسط دانشگاه و تحت نظارت ذوب آهن و واحدهای نظارتی برگزار شد تا کسانی که واقعاً استحقاق دارند در این شرکت جذب و مشغول به کار گردند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز