خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور:

ذوب آهن اصفهان با تولید محصولات با کیفیت به ساخت و ساز کشور خدمت کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۸۹۷

بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان شیراز با حضور احمد خرم رئیس سازمان مهندسی ساختمان کشور و محمود رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس از هشتم تیرماه آغاز به کار کرد ، ذوب آهن اصفهان به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده مقاطع ساختمانی کشور با برپایی غرفه ایی محصولات خود نظیر انواع تیر آهن و تیر آهن های بال پهن ، ورق سازه های فولادی و میلگرد های مقاوم در مقابل زلزله دستاوردهای خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ذوب َآهن اصفهان ، احمد خرم وزیر اسبق راه و شهرسازی ضمن بازدید و حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان در گفتگو با کارشناسان شرکت ذوب آهن را پیشرو صنایع فولادی کشور خواند و گفت : ذوب آهن اصفهان با تولید محصولات با کیفیت به ساخت و ساز ساختمان ها در کشور خدمت بزرگی کرده است. وی ادامه داد : محصولات ذوب آهن از قدیم زبانزد بود و این مهم یکی از فاکتورهای مهم جهت تولیدات محصولات فولادی است زیرا به امنیت و ایمنی مردم سر و کار دارد.

وی گفت : در صورتی که مسولین در بخش مسکن سرمایه گذرای کنند بخش مهمی از مشکلات کشور حل خواهد شد و این مهم باید در دولت آینده به سرعت صورت گیرد .

محمود رضایی با اشاره به اینکه یکی از جلوه های شهر نشینی ساختمان های با کیفیت و سطح بالا است گفت : در حوزه ساختمان سه بخش فعالیت می کنند ، تولید کنندگان ، سازندگان و استفاده کنندگان که با تعامل بین این سه بخش می توان پیشرفت را در صنعت ساختمان شاهد باشیم .وی افزود : از رسالت های مهم تولید کنندگان تولید محصولات با کیفیت است که ذوب آهن اصفهان در این مورد سر آمد است و می تواند با انتقال دانش خود به دیگر صنایع فولادی این مهم را تسری دهد .

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس به محصولات مرتبط ذوب آهن در خصوص ساختمان های بلند مرتبه اشاره کرد و گفت : شرکت های بزرگ تولیدی نظیر ذوب آهن با تحقیق و توسعه می توانند نیازهای  بازاره را شناسایی و با تامین این نیازها سهم خود را از بازار افزایش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز