خبرگزاری کار ایران

یک نماینده مجلس شورای اسلامی:

سیاست مجلس حمایت از صنعت خودرو است/ درخشش مدیران سایپا در دوران تحریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۵۵۷

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حمایت از صنعت خودروی کشور گفت: سیاست مجلس حمایت از صنعت خودرو است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سایپا ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحد نماینده کهگیلویه و بهمئی در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه هر کشوری باید صنعت خودرو داشته و از آن حمایت کند، گفت: صنعت خودرو یک صنعت مادر است و موجب تقویت صنایع دیگر و اشتغال پایدار در کشور می‌شود.

وی افزود: باید از تولیدات داخلی حمایت شود تا بتوانیم در اقتصاد مقاومتی موفق عمل کنیم.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: ما دارای قدرت و شرایط خاصی هستیم و باید به تولیدات داخلی به خصوص صنعت خودرو توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

حجت‌الاسلام موحد تصریح کرد: داخلی‌سازی صنعت خودرو یک ضرورت است و باید با تمام توان در جهت توسعه و اشتغال این صنعت گام برداشت.

وی با اشاره به عملکرد مدیران سایپا و نقش این شرکت در افزایش و رونق تولید اظهار داشت: اینجانب معتقدم مدیران سایپا در سال‌های اخیر خیلی خوب درخشیدند و با برنامه‌ریزی‌های دقیق توانستند سطح صنعت خودرو را ارتقا دهند.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس عنوان کرد: خودروهای جدیدی که از سوی سایپا تولید و روانه بازار می‌شود نشان از عزم مدیران این شرکت برای رونق تولید و ایجاد اشتغال در کشور است.

حجت‌الاسلام موحد گفت: به دلیل مزایا و فواید زیاد صنعت خودرو برای اقتصاد کشور باید این صنعت مورد توجه ویژه قرار گیرد و از همه کسانی که در این عرصه فعالیت دارند حمایت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز