خبرگزاری کار ایران

سرپرست شرکت فیرمکو:

تقویت و متنوع‌سازی حوزه‌های فعالیت فیرمکو ادامه پیدا می‌کند/ توان مهندسی فیرمکو بهتر شناخته شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۷۵۳

سرپرست شرکت فیرمکو (از شرکت‌های تابعه شستا) گفت: در حال تقویت فیرمکو هستیم. امیدواریم با نوع نگاهی که هیئت مدیره فیرمکو در خصوص متنوع‌سازی سبد پروژه‌ها دارد، این مجموعه روز به روز پروژه‌های بهتر و بزرگ‌تر در سطح کشور داشته باشد.

به گزارش ایلنا، مهندس محمدامین حمزه‌ای، سرپرست شرکت فیرمکو پارس در خصوص وضعیت این شرکت گفت: شرکت فیرمکو سالیان طولانی در بخش خدمات فنی و مهندسی در حوزه صنعت پتروشیمی فعالیت داشته است.  در سال‌های اخیر حوزه فعالیت فیرمکو مقداری وسیع‌تر شده است. خوشبختانه توانستیم قراردادهای مهم و اصلی شرکت را حفظ کنیم که این تدوام حضور فیرمکو در پروژه‌ها نویدبخش روزهای خوبی برای این شرکت است.

حمزه‌ای ادامه داد: همچنین طرح توسعه لاستیک سهند در اشتهارد کرج را داریم که پارت اول این قرارداد در حال خاتمه یافتن است. از دیگر موارد، ادامه همکاری با شرکت کاغذسازی بیستون است که پروژه نصب و راه‌اندازی ماشین آلات آن که کار بسیار سخت و سنگینی است و بخش زیادی از این قرارداد انجام شده است.

وی افزود: در گذشته فیرمکو صرفا پروژه‌های تعمیر و نگهداری داشت، اما اخیر فضایی مهیا شده که توان مهندسی فیرمکو بهتر شناخته شده و پروژه‌هایی از جنس ای‌پی‌سی در حال واگذار شدن به این شرکت است.

سرپرست شرکت فیرمکو اظهار داشت: در حال تقویت و متنوع‌سازی حوزه‌های فعالیت فیرمکو هستیم. امیدواریم با نوع نگاهی که هیئت مدیره فیرمکو در خصوص متنوع‌سازی سبد پروژه‌ها دارد، این مجموعه روز به روز پروژه‌های بهتر و بزرگ‌تر در سطح کشور داشته باشد.

حمزه‌ای گفت: شرکت سرمایه‌گذاری پتروشیمی و همچنین مجموعه تاپیکو تا کنون پشتیبانی بسیار خوبی از فیرمکو داشته‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد. همچنین مجموعه شستا و دکتر رضوانی‌فر اعتقاد دارند فیرمکو می‌تواند یک بال خدمات مهندسی برای مجموعه شستا باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز