خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز:

صحنه انتخابات کمتر از صحنه جنگ نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۵۹۰

مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز در حاشیه برگزاری انتخابات در جمع خبرنگاران گفت: با تکیه بر بیانات مقام معظم رهبری تاکید ما نیز بر حضور پر رنگ همکاران در انتخابات بود که خوشبختانه آنها نیز به ندای رهبر لبیک گفته و فعالانه پای صندوق های رای حضور یافتند‌.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت لوله سازی اهواز ، علی خنیفر اظهار کرد: حضور‌ مردم در انتخابات باعث ایجاد امنیت و رفاه بیشتر مردم می شود که این تنها یک جنبه از دستاوردهای انتخابات محسوب می شود.

خنیفر بیان کرد: برنامه ریزی ما برای حضور حداکثری کارکنان پای صندوق‌های رای از ابتدای سال بود که به عنوان یک بخش اقتصادی_صنعتی ایجاد بستر لازم برای حضور پررنگ کارکنان را از ابتدای سال شرح دادیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه تحریم‌های دشمنان در برخی مقاطع باعث ایجاد فرصت شد افزود: بومی سازی قطعات و اجرای پروژهای بزرگی چون پروژه خط لوله‌ی گوره_ جاسک نمونه‌ای از این فرصت‌ها در شرکت لوله سازی اهواز بوده است.

وی خاطر نشان کرد: معتقدم صحنه انتخابات جدای از صحنه جنگ نیست و کارکنان ما همانند دیگر اقشار مردم در دوران‌های مختلف بویژه دفاع مقدس به وظیفه خود برای حمایت از نظام جمهوری اسلامی پای صندوق های رای آمدند که این حرکت آنها ارزشمند و قابل ستودن است.

وی افزود: مدیریت انتخابات ما به گونه‌ای بود که در پیام تبریک سال نو به رویداد حساس و تاریخی انتخابات اشاره و همکاران را برای شرکت در این رویداد تاریخی دعوت کردیم.

مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز به گوشه ای از موفقیت‌های شرکت لوله سازی اهواز اشاره کرد و گفت: اقتصاد و امنیت ارتباط تنگاتنگی با هم دارند از این رو تمام تلاش ما برای ایجاد رفاه و آسایش کارکنان بوده است چون امنیت باعث شکوفایی تولید و‌ رونق اقتصادی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز