خبرگزاری کار ایران

کسب تندیس زرین رضایتمندی مشتری توسط مجتمع فولاد صنعت بناب

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۳۴۹

در چهارمین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید که از طرف معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، روز سه شنبه 25 خرداد ماه در محل همایش های بین المللی رایزن برگزار گردید به فولاد صنعت بناب تندیس زرین رضایتمندی مشتری اعطا شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب ، تندیس مذکور طبق ارزیابی صورت گرفته در رابطه با فعالیتهای انجام شده در حوزه مدیریتی و رهبری بازار و مشتری مداری، توجه ویژه به انتظارات مشتری، میزان رضایت مشتریان و ارزیابی آن، فعالیت های بهبود مربوط به رسیدگی به شکایات مشتری بوده و مجتمع فولاد صنعت بناب به سبب افزایش تولید ، انجام به موقع تعهدات و جلب رضایت مشتریان با ارائه محصولی با کیفیت، توانست عنوان برگزیده این همایش را از آن خود کرده عنوان برگزیده این همایش را از آن خود کند.

این شرکت توانسته است با تحقق عملی شعار جهش تولید، افزایش در تولید و صادرات را داشته باشد و با ارائه محصولی کیفی و مطابق با نیاز مشتری در مدت زمان مناسب درخواست ایشان صورت گرفته است، برگزاری نظر سنجی ها، نشست های حضوری، فضای مجازی و تلفنی در یک سال گذشته و ارزیابی حاصل از نظرسنجی ها حاکی از رضایتمندی می باشد .

مجتمع فولاد صنعت بناب در حال حاضر با نام تجاری شاهین بناب محصولات خود را روانه بازار می کند که خوشنامی مجموعه ی فولاد صنعت بناب، بناب را در داخل و خارج از کشور به عنوان مرجع و مرکز تامین انواع محصولات فولادی به بازارهای صادراتی بلند آوازه نموده است.

شایان ذکر است که این اجلاس با حضورغفاری، معاون برنامه ریزی و توسعه وزارت راه و شهرسازی، جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور، رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت راه آهن، پهلوانی رئیس سازمان ملی بهره وری ایران، نیکویی رئیس سازمان گسترش اقتصاد مقاومتی، قوامی معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی، توانگری نماینده مجلس و برخی دیگر از مسئولین برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز