خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به هشتمین رییس جمهور منتخب مردم شریف ایران

در سایه تحولات سیاسی، حرکت رو به جلوی صنعت تسریع خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۳۱۷

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پیامی، پیروزی رییس جمهور منتخب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی را تبریک و تهنیت گفت و تداوم موفقیت ایشان را در عرصه صیانت از حقوق ملت ایران خواستار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایران خودرو ، متن کامل پیام فرشاد مقیمی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات ریاست جمهوری، تجلی ناب حضور مردم شریف ایران در صیانت از میهن است و برگزاری سیزدهمین دوره از انتخابات پرشکوه آن در سال ۱۴۰۰ با حضور مومنانه ملت، نمونه روشن انسجام ملی را به نمایش گذاشت و در این برهه حساس، ضمن تقویت امنیت ملی، منافقان و دشمنان این مرز و بوم را ناامید کرد و تلاش‌های مذبوحانه آنان را بی‌اثر ساخت.

مجموعه کارکنان و کارگران مومن و متعهد گروه صنعتی ایران خودرو و خانواده‌هایشان که همواره در صحنه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی، عشق به ایران اسلامی را معنا کرده‌اند نیز دوشادوش سایر اقشار جامعه، به دعوت رهبر محبوب خود لبیک گفته و سهم خود را در حماسه باشکوه انتخابات ۲۸ خردادماه ادا کردند. 

مایه مسرت است که در سایه این حضور ارزشمند، جنابعالی موفق به کسب رای اعتماد ملت شدید. این انتخاب را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و حضرتعالی که با قبول مسوولیت، صیانت از حقوق ملت را عهده‌دار شده‌اید، تهنیت می‌گویم و تداوم توفیق را برایتان مسالت دارم.

گروه صنعتی ایران خودرو، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان صنعتی در کشور امیدوار است، در سایه تحولات سیاسی داخلی منبعث از قانون اساسی، روند حرکت رو به جلوی این صنعت تسریع شود و در سایه حمایت‌های رییس جمهوری، ظرفیت‌های مکتوم و پوشیده‌ای که می‌تواند در خدمت توسعه این بخش از صنعت کشور باشد، بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز