خبرگزاری کار ایران

نماینده مجلس:

مجلس حامی جدی صنعت خودرو است/ تأکید بر نقش موثر سایپا در رونق تولید کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۱۶۴

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تأکید بر ضرورت حمایت از صنعت خودروی کشور گفت: مجلس حامی جدی این صنعت است.

به گزارش ایلنا به نقل از سایپا ، خلیل بهروزی‌فر نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیاست مجلس در قبال صنعت خودروی کشور گفت: ما معتقدیم که باید از صنعت خودروی کشور به صورت جدی حمایت شود و با حمایت از قطعه‌سازان در جهت خودکفایی در داخل حرکت کرد.

وی تأکید کرد: باید برای ایمن‌سازی خودروها و ارتقای کیفیت، تحول بنیادی در صنعت خودرو رخ دهد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اقدام شرکت سایپا در دوران تحریم و ادامه تولید خودرو به‌رغم رفتن شرکت‌های خارجی گفت: مسئولین وزارت دفاع در دوران تحریم در جهت شکوفایی و رشد صنعت دفاعی گام برداشتند و باعث افزایش قدرت دفاعی کشور شدند که امیدواریم همین عزم و اراده در صنعت خودروی کشور به کار گرفته شود.

وی در خصوص نقش سایپا در رونق و جهش تولید در دو سال گذشته گفت: تولید خودروهای متنوع و خودروهای باکیفیت و افزایش کمیت تولیدات نشان از نقش مؤثر این شرکت در رونق تولید بوده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه مجلس حامی صنعت خودرو است، اظهار داشت: باید بخش خصوصی مطابق اصل 44 قانون اساسی در صنعت خودرو فعال شود.

بهروزی‌فر با تقدیر و تشکر از مدیران سایپا برای تولید خودروهای باکیفیت حتی بعد از رفتن شرکت‌های خارجی، تصریح کرد: سایپا توانست با استفاده از جوانان طراح، با استعداد و نخبه کشور خط تولید خودرو را سرپا نگه دارد و مدل‌هایی را طراحی و تولید کردند که امروز در بازار انواع این خودروهای این شرکت را می‌بینیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز