خبرگزاری کار ایران

در یافت نشان درخشان در جهش تولید توسط شرکت دخانیات ایران

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۹۹۰

شرکت دخانیات ایران به عنوان بنگاه تولیدی برتر موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد معرفی و سیاوش افضلی مدیر عامل و نایب رئیس هئیت مدیره، نشان درخشان در جهش تولید را از وزیر کار دریافت کردند.

به گزارش ایلنا از شرکت دخانیات ایران، همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر، مدیران و شرکت‌های برتر جهش تولید و بهره‌وری طی مراسمی در همایش تجلیل و تقدیر از عملکرد بنگاه‌های اقتصادی برتر با حضور محمد شریعتمداری وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شدند که بر اساس شاخص‌های پیش‌بینی شده و ارزیابی عملکرد به عمل‌آمده، شرکت دخانیات ایران به عنوان بنگاه تولیدی برتر موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد معرفی و سیاوش افضلی مدیر عامل و  نایب رئیس هئیت مدیره، نشان درخشان در جهش تولید را از وزیر کار دریافت کردند.

 افضلی، پس از دریافت این نشان و لوح تقدیر،  کسب این موفقیت شایسته را به خانواده دخانیات ایران تبریک گفته و آن را مدیون زحمات کلیه کارکنان شرکت دانستند.

 وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همت معاونت امور اقتصادی، این همایش را با هدف ارج نهادن به بنگاه‌هایی که به رغم تشدید تحریم‌ها اقتصادی علیه ایران و فراگیری کرونا توانستند با اقدامات خود در مسیر تحقق شعار سال گام‌های محکم و استوار بردارند و به کارآیی و بهره وری مطلوب برسند، برگزار  کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز