خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیران روابط عمومی گروه فولاد مبارکه و نماینده مردم شهرستان مبارکه انجام شد؛

برگزاری هم‌اندیشی صمیمی مدیران روابط عمومی گروه فولاد مبارکه

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۹۰۹

هم‌اندیشی صمیمی روابط عمومی گروه فولاد مبارکه با شعار « روابط عمومی، پشتیبانی و تولید» با حضور مدیران روابط عمومی گروه فولاد مبارکه، تعدادی از معاونین شرکت فولاد مبارکه اعم از معاون بهره‌برداری، معاون اجرای پروژه های توسعه فولاد مبارکه و دکتر صالحی نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی در شرکت فولاد مبارکه برگزار شد.

به گزارش ایلنا؛ نشست هم‌اندیشی صمیمی روابط عمومی گروه فولاد مبارکه به مناسبت گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی با شعار «روابط عمومی، پشتیبانی و تولید» با حضور مدیران روابط عمومی گروه فولاد مبارکه، تعدادی از معاونین شرکت فولاد مبارکه اعم از معاون بهره‌برداری، معاون اجرای پروژه های توسعه فولاد مبارکه و با حضور پروین صالحی نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

صالحی نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از فعالیت های روابط عمومی فولاد مبارکه، یکی از وظایف اصلی روابط عمومی ها در مراکز صنعتی را اطلاع رسانی دقیق و رسانه ای کردن صحیح دستاوردها و روندها در مراکز صنعتی عنوان کرد.

هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه هم تبریک و عرض خدا قوت به مدیران روابط عمومی گروه فولاد مبارکه با اشاره به حمایت های مدیرعامل فولاد مبارکه از حوزه روابط عمومی و تاکید ایشان بر این موضوع، گفت: روابط عمومی ها عملا در خط مقدم فعالیت سازمان و شرکت ها هستند و نشان دادن تصویر واقعی سازمان در افکار عمومی را بر عهده دارد.

وی در ادامه به تشریح اهم فعالیت های روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در سه ماه گذشته با بهره گیری از ابزارهای متنوع و نوین ارتباطی پرداخت و ارتباط موثری با سایر بخش ها و حلقه های دیگر زنجیره فولاد را امری حیاتی توصیف کرد.

اکبری، معاون بهره برداری شرکت فولاد مبارکه نیز در این نشست صمیمی ضمن خیر مقدم به مدیران روابط عمومی گروه فولاد مبارکه با اشاره به نام گذاری سال گذشته و سال جاری پیرامون برنامه ریزی های لازم برای تحقق شعار سال صحبت کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز