خبرگزاری کار ایران

یک نماینده مجلس شورای اسلامی:

سایپای نوین به سمت تولید خودروهای متنوع و کلاس‌های متفاوت حرکت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۸۲۸

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تقدیر و تشکر از زحمات مدیران سایپا و تولید و عرضه خودروهای جدید در 2 سال گذشته گفت: سایپای نوین در دوره مدیریت جدید به سمت تولید خودروهای متنوع و کلاس‌های متفاوت حرکت کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سایپا ، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سایپای نوین از تحول و تغییر در صنعت خودروسازی این شرکت حکایت دارد، اظهار داشت: زحمات مدیران این شرکت در سایپای نوین با تولید خودروهای کلاس‌های متفاوت و متنوع و باکیفیت متبلور می‌شود.

وی با بیان اینکه تصمیم مدیران سایپا این است که خودروهای کم مصرف، اقتصادی‌ترین و مناسب‌ترین خودرو تولید شود، افزود: در همین راستا شاهد بوده‌ایم که در مدیریت جدید سایپا در سال گذشته سه خودروی جدید شامل شاهین، ساینا S و کوییک S تولید و روانه بازار شد و در سال جاری نیز قرار است خودروهای جدیدتر روانه بازار شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به تصادفات ناشی از خودروهای بی‌کیفیت در جاده‌ها و تلفات انسانی ناشی از آن گفت: این تصادفات که ناشی از خودروهای بی‌کیفیت در کشور است هزینه‌های زیادی را بر اقتصاد کشور، خانواده‌ها، بهداشت و درمان، بیمه و ... تحمیل می‌کند. حتی وقتی خانواده‌ای سرپرست خود را از دست می‌دهد به نوعی کمیته امداد و سازمان بهزیستی نیز درگیر این معضل می‌شوند.

حجت‌الاسلام ذاکر اظهار داشت: یکی از راهکارهای رفع این مشکلات تولید خودروهای باکیفیت و استانداردسازی جاده‌ها است.

وی عنوان کرد: خوشبختانه مدیران جدید سایپا با توقف تولید خودروهای بی‌کیفیت مثل پراید و اتخاذ سیاست سایپای نوین به سمت تولید خودروهای در شأن ملت حرکت می‌کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تأکید کرد: سایپا با طراحی خودروهای جدید و تولید پلت‌فرم‌های مناسب به سمت مقاوم‌سازی خودرو حرکت کرد که خوشبختانه ثمرات آن در حال به بار نشستن است.

حجت‌الاسلام ذاکر عنوان کرد: ثمرات اتخاذ سایپای نوین به زودی در کشور مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز