خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل فولاد هرمزگان در دیدار با کارکنان روابط عمومی:

روابط عمومی قوی موفقیت سازمان را به همراه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۵۱۳

به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی ، مدیرعامل فولاد هرمزگان با کارکنان روابط عمومی این شرکت دیدار و ضمن تبریک این روز در سخنان مهمی نقشه راه و وظایف روابط عمومی را ترسیم کرد.

عطاء معروفخانی در ابتدای این دیدار و در بخش اول سخنان خود از زحمات روابط عمومی تقدیر و اظهار کرد: بنگاه های موفق روابط عمومی های موفقی را در کنار خود دارند و هر چقدر روابط عمومی قوی باشد و خوب عمل کند موفقیت  بنگاه اقتصادی را در همه حوزه ها به همراه دارد.

وی اظهار کرد:  رصد کردن رقبای داخلی و خارجی و تبلیغات در جذب مشتری نقش اساسی و کلیدی دارد.

مدیر عامل فولاد هرمزگان اهمیت روابط عمومی را در سطح سایر معاونت ها دانست و گفت :  اگر روابط عمومی خوب عمل کند دیگر  فعالیتها  در  معاونت های دیگر هم  دیده می شود و در نهایت عملکرد شرکت قطعا منعکس خواهد شد .

وی یکی از وظایف اصلی روابط عمومی را برند سازی عنوان کرد  و گفت : کمپانی های بزرگ دنیا،  تبلیغات موثر را یکی از روش های اصلی برند سازی می دانند و ما در کشورمان می بایست در برند سازی محصول خود بیشتر و بهتر عمل کنیم ، زیرا اگر محصول ما به یک برند جهانی تبدیل شود منجر به ارتقا کیفیت و پیشرفت تکنولوژی و افزایش درآمد می گردد و افزایش درآمد  شرکت منجر به  توجه بیشتر به وضعیت معیشت کارکنان می گردد ؛و  این  مهم وظیفه روابط عمومی و کارکنان آن را سنگین تر می کند .

 معروفخانی بخش بزرگی از  موفقیت ها کسب شده  را مرهون عملکرد خوب روابط عمومی در معرفی شرکت و محصولات آن از طریق تبلیغات دانست و با تاکید بر اهمیت تبلیغات و اطلاع رسانی  گفت :  تبلیغات موثر در رسانه ها باعث ایجاد برند و رشد شرکت می شود .

وی با اشاره به اهمیت و نقش کارگران در تولید کیفی،  ایجاد انگیزه و جو روانی مثبت در بین کارکنان  را یکی دیگر از وظایف روابط عمومی دانست و گفت : اگر روابط عمومی این جو مثبت را ایجاد کند کارکنان پرتلاش و گرانقدر  هم با انگیزه فعالیت می کنند و منجر به بالا رفتن تولید و کیفیت محصول می شود و هر چقدر کیفیت محصول ارتقا یابد  تضمین در فروش به مشتریان داخلی و خارجی را در پی دارد .

 مدیر عامل فولاد هرمزگان با اشاره به تولید فکر و ایجاد انگیزه در سازمان  گفت :  استعداد رسانه ای کارکنان روابط عمومی نسبت به دیگر کارکنان شرکت بالاتر است پس کارکنان روابط عمومی می بایست در اتاق فکر خود تولید فکر و محتوای مناسب در راستای بالاتر رفتن انگیزه همکاران داشته باشند . نتیجه  بالا رفتن انگیزه کارکنان ارتقا کیفیت کالا و فروش محصول و  در نهایت افزایش درامد است که در پی افزایش درامد کیفیت معیشت کارکنان هم ارتقا خواهد یافت .

معروفخانی رصد اخبار در رسانه ها و پاسخگویی را وظیفه دیگر روابط عمومی دانست و گفت: انتشار اخبار شرکت و رصد اخبار در رسانه ها  ، پاسخگویی مناسب ، به موقع و با درایت را    از اهم کارهای روابط عمومی  عنوان کرد.

وی در بخش دوم از سخنان خود به اهمیت کارکنان در همه رده های سازمان پرداخت و گفت : اعتقاد بنده این است که انگیزه کارکنان با موفقیت شرکت گره خورده و افزایش انگیزه کارکنان منجر به موفقیت های بعدی شرکت می گردد.

وی توجه ویژه به معیشت کارکنان به ویژه کارکنان زحمت کش پیمانکاری در شرکت فولاد هرمزگان را از برنامه های خود عنوان کرد و تاکید کرد : تولید و موفقیت هایی که کسب می کنیم مرهون زحمات همه کارکنان شرکت از مدیران تا کارکنان در همه رده ها می باشد ، پس می بایست در پرداخت پاداش ها بازنگری و این زحمات به نحوی پاسخ داده شود .

وی اولین قدم در توجه به کارگران شرکت را اهدای بسته های معیشتی به مناسبت عید سعید فطر عنوان داشت و گفت : این ابتدای راه است و انشالله سعی بر آن است تا در قدم های بعدی موارد مشابه بیشتری را داشته باشیم .

مدیرعامل فولاد هرمزگان اظهار داشت : درسال جاری با هر رکورد ماهیانه پاداش ویژه ای به کلیه کارکنان و کارگران به صورت مستقیم اهدا خواهد شد .

در ادامه رضا صفریان مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان نیز با ارائه گزارش عملکرد روابط عمومی گفت : نگاه مدیران ارشد به روابط عمومی و حمایت از برنامه ها و اقدامات در این حوزه قطعا به رشد مجموعه کمک خواهد کرد .

صفریان اظهار  کرد: روابط عمومی فولاد هرمزگان همواره تلاش کرده است با تعامل و همکاری و ارتباطات دوسویه در جهت منافع سازمان حرکت کند .

وی ایجاد تصویر مثبت سازمانی با تعاملات ارزش افزا را ماموریت روابط عمومی فولاد هرمزگان عنوان کرد و خاطرنشان کرد : ارتباطات و تعاملات روابط عمومی در همه حوزه ها به نحوی تعیین شده است که بتوانیم به اهداف تعیین شده دست یابیم

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز