خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مدیرعامل فیرمکو به مناسبت آغاز بیست و هشتمین سال فعالیت این شرکت

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۴۸۵

مدیرعامل شرکت مهندسی و نصب فیرمکو (از شرکت‌های تابعه شستا) در پیامی، بیست و هشتمین سال فعالیت این شرکت را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت مهندسی و نصب فیرمکو ، متن پیام دکتر مهدی رضایی به شرح زیر است:

بنام ایزد دانا

شرکت مهندسی و نصب فیرمکو پارس به عنوان یکی از شرکت‌های توانمند گروه شرکت‌های سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی در 23 اردیبهشت ماه سال 1400وارد بیست و هشتمین سال فعالیت خود می‌شود.

این روز بهانه‌ای است که تلاش صادقانه کلیه مدیران، کارکنان، پرسنل اجرایی، سهامداران عزیز و کارگران را ارج نهاده و 28 سال حرکت و فعالیت مستمر شرکت را در حوزه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی را جشن بگیریم.

شرکت مهندسی و نصب فیرمکو پارس در این سال‌ها توانست در مسیر رشد و توسعه با همت و کوشش بی‌دریغ کلیه همکاران با اجرای پروژه‌های گوناگون در حد مطلوب گامی کوچک در عمران و آبادانی ایران عزیزمان بردارد.

در پایان بار دیگر سالروز تاسیس شرکت را خدمت مدیران، پرسنل محترم، سهامداران عزیز تبریک و شادباش عرض نموده و از درگاه قادر و متعال برای همگی سلامتی و بهروزی و توفیق روز افزون مسئلت می‌کنم.

مهدی رضایی فرح آبادی

مدیر عامل

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز