خبرگزاری کار ایران

در سومین جشنواره و نمایشگاه‌ ملی فولاد ایران:

از تامین‌کنندگان برگزیده داخلی زنجیره فولاد تقدیر خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۵۳۹

رئیس انجمن فولاد در خصوص سومین جشنواره و نمایشگاه‌ ملی فولاد ایران گفت: این جشنواره ملی در راستای بهره‌برداری حداکثری از توانمندی‌های داخلی زنجیره آهن و فولاد کشور از سنگ آهن تا محصول نهایی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا،‌ بهرام سبحانی، خاطرنشان کرد: سومین جشنواره فولاد با حضور تامین‌کنندگان داخلی و مدیران شرکت های آهن و فولاد کشور برگزار می گردد و شرکت های برگزیده تامین‌کننده داخلی در زنجیره آهن و فولاد با حضور مقامات، مدیران و مسئولین فولاد کشور مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

به گفته رئیس سومین جشنواره فولاد، این رویداد با هدف کاهش نیاز ارزی در تامین قطعات و تجهیزات، دانش فنی و مهندسی و مواد مصرفی مورد نیاز از طریق ارائه فرصت‌های ساخت داخل برگزار می‌گردد و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، ایمیدرو،  شرکت های بزرگ فولادی و معدنی در آن مشارکت دارند.

رئیس انجمن فولاد در رابطه با جزئیات سومین جشنواره و نمایشگاه‌  ملی فولاد ایران گفت: سومین جشنواره فولاد شامل مراسم افتتاحیه، نمایشگاه اختصاصی، پنل تخصصی وکارگاه های آموزشی و اختتامیه است که بخشی از آن به تقدیر از برگزیدگان و اهدای جایزه ملی فولاد ایران و برگزاری میز تعمیق ساخت داخل در زنجیره فولاد با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزیر صنعت، معدن و تجارت و سایر مقامات و مدیران معدنی و فولادی اختصاص خواهد یافت.

شایان ذکر است، سومین جشنواره و نمایشگاه‌  ملی فولاد ایران با رویکرد بومی سازی، افزایش توان تأمین و توسعه تکنولوژی در زنجیره فولاد کشور به همت انجمن تولید کنندگان‌ فولاد ایران از تاریخ ۴ تا ۶ خردادماه در هتل المپیک تهران برگزار می شود و دریافت اطلاعات و ثبت نام در این رویداد در سایت  events.steeliran.orgقابل انجام است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز