خبرگزاری کار ایران

تجلیل از مجتمع فولاد صنعت بناب به عنوان صادرکننده نمونه

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۵۸۴

آئین تجلیل از صادرکنندگان نمونه شهرستان بناب که در عرصه های ملی و استانی حائز رتبه های برتر شده بودند با حضور امین زاده مدیر کل صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی، باقری بنابی نماینده مردم شریف شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی، فتحی فرماندار شهرستان بناب و جمعی از مسئولین این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب، در این مراسم با اهدای لوح سپاس به بابک علیزادشهیر مدیرعامل و عضو هیئت مدیره، از مجتمع فولاد صنعت بناب به عنوان صادر کننده نمونه، تجلیل به عمل آمد.

مجتمع فولاد صنعت بناب که به خاطر میزان صادرات صورت گرفته در سال 1398 مورد تجلیل قرار گرفت، امسال توانسته است میزان صادرات خود را بصورت چشمگیری افزایش داده و شاهد رشد 300 درصدی در این زمینه بوده ایم و عمده این صادرات به کشورهای عراق، ترکیه، افغانستان و سوریه بوده است .

شایان ذکر است که در سال جهش تولید در واحد های ذوب و نورد این مجتمع افزایش تولید و ثبت رکوردهای پی در پی را شاهد بودیم که از بدو تاسیس آن بی سابقه بوده است و رشد 70 درصدی قابل تحسین را داشته یم که در بخش نورد رشد قابل ملاحظه 97 درصدی تولید و در بخش ذوب رشد 43 درصدی را شاهد بودیم و در مجموع به میزان 830 هزارتن تولید صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز