خبرگزاری کار ایران

اعطای پروانه تحقیق و توسعه به شرکت لوله سازی اهواز

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۵۶۸

پروانه تحقیق و توسعه از سوی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان به شرکت لوله سازی اهواز اعطا شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت لوله سازی اهواز، امیرحسین نظری، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان در بازدید از شرکت لوله سازی اهواز و اعطای پروانه تحقیق و توسعه به این شرکت گفت: برای کمک به لوله سازی اهواز پیش قدم هستیم.

نظری افزود: با توجه به اینکه متولی بخش صنعت هستیم به صورت جدی مسائل مجموعه‌ی لوله سازی اهواز را پیگیری می کنیم.

همچنین در بازدید از خطوط تولید و کارخانه‌های پوشش، نظری اعلام کرد: سازمان صنعت و معدن آمادگی دارد با استفاده از ظرفیت‌های قانونی به شرکت لوله سازی در توسعه محصولات خود و ایجاد محصولات جدید کمک کند تا با تنوعِ سبدِ محصولات، بتواند با ایجاد ارزش رقابتی و ارزش افزوده و نوسازی خطوط خود در صحنه رقابت پیشتاز و موفق باشد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان اظهار کرد: با وجود مشکلاتِ فراوان اما مهم این است که ما بخواهیم به سوی توسعه گام برداریم.

 نظری یاداور شد: در ستاد اقتصاد مقاومتی حمایت‌های خوبی انجام می شود و فکر می‌کنم بخش زیادی از مسئله‌های شما را حل کند. امیدواریم شاهد رشد و شکوفایی این صنعت شود. هر چقدر چرخ اینجا بهتر و تندتر بچرخد باعث و مایه خوشحالی ما است.

به گزارش روابط عمومی شرکت لوله سازی اهواز، در این جلسه همچنین در رابطه با خرید از بورس و راهکارهای نحوه‌ی تسهیل در تامینِ مواد اولیه‌ی کارخانجات نیز مذاکره و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز