خبرگزاری کار ایران

جشن بازنشستگی سه تن از مدیران بهره برداری ذوب آهن اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۱۶۰

۳۰ سال خدمت صادقانه علیرضا قاسمی پور مدیر امور تولید، حسن خزایی کچویی مدیر امور مهندسی های بهره برداری و عبدالعلی ملکی مدیر امور فنی و برنامه ریزی تولید ذوب آهن اصفهان به سرانجام رسید و جشن تودیع و بازنشستگی آن ها در ۲۷ اسفند ماه در محل تالار آهن روابط عمومی برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان ، در این مراسم که معاونین، مدیران و جمعی از همکاران حضور داشتند، مهرداد تولاییان معاون بهره برداری شرکت باتشریح شرایط فعلی کارخانه، مدیران مذکور را نمونه عالی مدیریت و کارشناسی دلسوز در شرکت دانست و گفت: مدیران ما همه گوهرهای ارزنده ای هستند که به وجودشان افتخار کرده و رفتن آن ها از کارخانه موجب افسوس است ولی قانون و اجبار بازنشستگی برای همه همکاران وجود داشته و به هرحال تمامی آن ها روزی باز نشسته می شوند. چیزی که مهم است خاطرات خوب همکاران و خدمات صادقانه و خالصانه آن ها است که هرگز فراموش نشده و این خدمات الگو و راهنمای همکاران فعلی و همکاران آینده خواهد بود. وی افزود: تمامی مدیریت ها و بخش های حوزه بهره برداری از اهمیت حیاتی خاصی برخوردار بوده و ما باید مشکلات خاص این قسمت ها و از جمله تامین مواد اولیه را حل کنیم تا با افزایش تولید و بهره وری شرایط عمومی شرکت را ارتقا یابد. تولاییان، مدیران بازنشسته را افرادی علاقه مند، باوقار و پرکار معرفی کرد و برای آن ها در مرحله جدید زندگی شان آرزوی موفقیت نمود.

شایان ذکر است؛ در این مراسم، مهدی نصیری به عنوان مدیر امور مهندسی های بهره برداری، کاظم تدین به عنوان مدیر امور تولید، محسن سلطانی به عنوان مدیرامور فنی و برنامه ریزی تولید، علی بریمانی به عنوان مدیر نسوز و همایون صمیمی به عنوان مدیر کوره بلند معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز