خبرگزاری کار ایران

انتخاب مهندس مرتا جوادی به‌عنوان کارآفرین برتر کشوری در حوزه سلامت و بهداشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۶۷۵

در دهمین رویداد نکوداشت سراسری هنرمندان و کارآفرینان عرصه سلامت، بهداشت و زیبایی ایران، مهندس مرتا جوادی، مدیر عامل «شرکت افق بین المللی یاسمین» با نام «تجاری الست گروپ» ، به پاس سال‌ها کوشش و همت اثربخش در این عرصه به عنوان کارآفرین برتر کشوری، انتخاب و موفق به دریافت لوح سپاس این رویداد شد.

این رویداد کشوری، همه ساله، به همت کارگروه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت مهد کارآفرینان پگاه پایا برای معرفی برترین هنرمندان کارآفرین حوزه سلامت در جزیره کیش برگزار می شود.

اولین دوره این رویداد آبان ماه 1398 برگزار شد و پس از آن همه ساله صنعت سلامت و بهداشت کشور شاهد برگزاری این رویداد ملی بوده است.

این مراسم به نوعی رسمی‌ترین گردهمایی سالانه آرایشگران و فعالان عرصه مراقبت و زیبایی کشور است و برگزیدگان با در نظر گرفتن معیارهای پیش‌بینی شده و با همکاری روسای اتحادیه‌ها، انجمن‌های صنفی مرتبط در استان‌های مختلف و پیشکسوتان این عرصه انتخاب می شوند.

هدف از برگزاری این آیین، علاوه بر نکوداشت و تقدیر از فعالان این عرصه، نوعی فرهنگ‌سازی در این حوزه است تا الگوهای نمونه کشوری به مردم معرفی شوند.

شایان ذکر است که دهمین دوره نکوداشت هنرمندان و کارآفرینان حوزه سلامت و زیبایی کشور 28 آبان 1399 با حضور فعالان این صنعت از سراسر کشور در جزیره کیش برگزار شد که در آن علاوه بر اعطای لوح هنرمند و انتخاب کارآفرین نمونه کشوری در عرصه زیبایی، برنامه‌های آموزشی وترویجی دیگری نیز در دستور کار قرار داشت، ازجمله، دو روز آموزش تخصصی به همراه اعطای گواهی نامه تخصصی، معرفی مربیان و مدرسان برتر ملی و بین المللی، معرفی سرآمدان کشور (VIP)، معرفی در کتاب نکوداشت دهم، بخشی از برنامه‌های اصلی و جنبی این رویداد سالیانه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز