خبرگزاری کار ایران

با حضور رییس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری:

عملیات اجرایی پروژه‌های خاص تحول دیجیتال فولاد مبارکه کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۳۱۷

در تکمیل طرح های توسعه در گروه فولادمبارکه، عملیات اجرایی پروژه های خاص تحول دیجیتال کلید خورد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل فولادمبارکه با اشاره به اینکه این شرکت همواره به دنبال پمپاژ امید در جامعه است، خاطرنشان کرد: ۹ پروژه با اعتبار ۵۰ هزار میلیارد تومان در گروه فولادمبارکه تعریف شده که اجرای یک گروه از پروژه های مهم و خاص، امروز در فولادمبارکه آغاز می‌شود. از آنجایی که فولادمبارکه در تامین مالی پروژه های خود توان مناسبی نیز دارد و آماده همکاری با دولت در جهت توسعه کشور است.

در ادامه سرائیان، مدیرعامل شرکت بین الملی ایریسا عنوان کرد: سرمایه گذاری در نیروی انسانی زیربنای موفقیت فولادمبارکه در طرح تحول دیجیتال است. تحول دیجیتال در صنعت فولاد یک انتخاب نیست، بلکه شرط بقای این صنعت و اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: پیش بینی ها نشان می دهد 10صنعت و کسب و کار مهم جهان بین سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۵ می توانند ۱۰۰ تریلیون دلار در زمینه اجتماعی اقتصادی دیجیتالیزاسیون خلق ارزش کنند.

محمود واعظی رییس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری اظهار کرد: نگذاریم یک مجتمع توانمند تولیدی مانند فولادمبارکه؛ قربانی مسائل سیاسی شود.

 سرپرست نهاد ریاست جمهوری با اشاره به شرایط خاص کشور تصریح کرد: برای نجات کشور چاره ای جز اقتصاد دیجیتال نداریم. ایران در زمینه نیروی متخصص تحول آفرین پتانسیل بسیار بالایی دارد و باید در این زمینه به جوان ها اعتماد کرد. هر بودجه ای که در زمینه تحول دیجیتال فولادمبارکه صرف شود؛  یک سرمایه گذاری پربازده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز