خبرگزاری کار ایران

کسب بالاترین رتبه توسط صندوق بیمه اجتماعی در جایزه ملی منابع انسانی در بین دستگاه‌های اجرائی عمومی و دولتی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۹۷۷

صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ، موفق به کسب بالاترین رتبه بین دستگاهای عمومی و دولتی در جایزه ملی منابع انسانی مدل ۳۴۰۰۰ شد.

به گزارش ایلنا از مرکز روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، درپی برگزاری چهارمین دوره جایزه ملی مدیریت منابع انسانی صندوق بیمه اجتماعی توانست جایزه ملی مدل 34000 هزار را دریافت نماید. کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی در دانشگاه تهران، با حضور جناب آقای انصاری معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار شد، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر موفق به کسب نشان برنزین C2  در چهارمین دوره جایزه ملی مدیریت منابع انسانی مبتنی بر "مدل 34000 " شد.

صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با رشد دوازده پله ای نسبت به دوره گذشته، موفق به کسب رده چهارم و نشان برنزین C2 در میان تمام سازمان های شرکت کننده در فرآیند و  همچنین بالاترین رده در بین دستگاه های اجرائی عمومی و دولتی شرکت کننده در این رویداد شد.

اجرای نظام ارزشیابی و گریدینگ شغلی مبتنی بر مدل G20 ، استقرار نظام ارتقاء افقی (گریدینگ حرفه ای شاغلین) ، بازطراحی نظام حقوق و مزایا با بهره گیری از الگوی 4P ،  استقرار سیستم سه سطحی مدیریت عملکرد (سازمان، واحد، فرد) ، ایجاد همسویی عمودی میان برنامه های عملیاتی حوزه منابع انسانی با اهداف و استراتژی های کلان، پیاده سازی نظام پایش سلامت کارکنان، اقدامات اثربخش در مواجهه با فراگیری بیماری کرونا و به کارگیری کانال های متنوع برای ارتباط دوسویه با کارکنان از جمله اقداماتی است که اجرای موفقیت آمیز آنها طی یک سال اخیر در صندوق بیمه اجتماعی موجبات دریافت این جایزه را فراهم کرده است. 

صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر جزو معدود سازمان هایی است که طی کل ادوار برگزاری این جایزه موفق شده طی یک سال، ارتقاء دو سطحی در جایزه داشته باشد و از سطح C4 به سطح C2 ارتقا پیدا کند.

در سالهای اخیر "مدل 34000 " توانسته نقشه راهی گام به گام برای تعالی سیستم های مدیریت منابع انسانی در قالب 14 فرایند و 12 نگرش به سازمان های عمومی و خصوصی کشور معرفی کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز