خبرگزاری کار ایران

جک S5 جدید؛ محصول تازه وارد کرمان موتور به زودی در بازار ایران

کد خبر : ۱۰۳۸۱۰۹

موتوری از نوع 1.5 لیتری توربو است که با فناوری پاشش سوخت مستقیم ( GDI )همراه بوده و ۱۷۴ اسب بخار را با گشتاور ۲۵۱ نیوتن متر تولید می کند. این مشخصات قلب تپنده جک S5 جدید محصول جدید شرکت کرمان خودرو است که قرار است به همین زودی وارد بازار ایران شود.

به گزارش ایلنا، شرکت کرمان موتور اخیرا جک  S5 جدید و فیس لیفت را برای تولید به ایران آورده و برنامه دارد تا به زودی این کراس اوور پرفروش را جایگزین نسخه قبلی کند. جک S5 جدید با تغییر کامل موتور وارد خط تولید کرمان موتور می شود و بنا است تا موتور مشابه به KMC K7 بر روی آن نصب شود.

همانگونه که گفته شد موتور جدید جک S5 از نوع 1.5 لیتری توربو است که با فناوری پاشش سوخت مستقیم ( GDI )همراه بوده و ۱۷۴ اسب بخار را با گشتاور ۲۵۱ نیوتن متر تولید می کند.

یکی از ویژگی های این موتور تولید توان بالا با وجود مصرف سوخت پایین است. همچنین حداکثر گشتاور این موتور 1.5 لیتری توربو از1500 دور در دقیقه به جعبه دنده ۶ سرعته دو کلاچه این خودرو انتقال پیدا می کند و سبب می شود تا جک S5 جدید همچنان توان حرکتی قابل قبولی را داشته باشد.

تغییرات ظاهری در جک S5

در نمونه فیس لیفت جک S5 هرچند که در بخش عقب با تغییر خاصی مواجه نخواهیم بود و شکل قبلی طراحی عقب مانند نسخه فعلی خواهد بود اما شاهد تغییر جلو پنجره، سپر و چراغ های مه شکن نسبت به نسخه موجود هستیم.  

همچنین استفاده از تریم دو رنگ یکی دیگر از تفاوت های S5 فیس لیفت با مدل های قبلی است به طوریکه استفاده از تریم دو رنگ ( مشکی و قهوه ای ) چرم صندلی ها و رودری ها در نسخه جدید است.

جک S5 جدید؛ محصول تازه وارد کرمان موتور به زودی در بازار ایران

 

امکانات جک S5

در بحث امکانات علاوه بر وجود تمامی تجهیزات و آپشن ها نسخه فعلی در مدل فیس لیفت، 2 آپشن کروز کنترل و چراغ روشنایی روز به صورت استاندارد بر روی آن اضافه شده است. این در حالیست که پیش از این جک S5 اتوماتیک بدون این دو آپشن در ایران مونتاژ می شد و مالکان این خودروها باید این آپشن ها را به صورت غیر رسمی بر روی آن نصب می کردند.

برگ برنده جک S5

در فیلم مسابقه درگ (شتاب) میان جک S5 فیس لیفت با پیشرانه 1.5 لیتری TGDI و جک S5 اتوماتیک دو لیتری توربو ( موجود در خط تولید ) که از سوی کرمان موتور منتشر شده است نسخه فیس لیفت به رغم داشتن موتوری با حجم پایین تر (1.5 سی سی) توانسته است در مسابقه شتاب از نسخه فعلی بهتر عمل کرده و برنده این درگ باشد.

آنطور که کرمان موتور خبر داده می رسد عرضه جک S5 فیس لیفت با سرعت دنبال شده و به احتمال زیاد در هفته‌های آتی این کراس اوور به روز شده وارد خط تولیدخواهد شد و با آغاز تولید جک S5 فیس لیفت، نسخه اتوماتیک دو لیتری توربو از خط تولید کرمان خودرو خداحافظی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز