خبرگزاری کار ایران

اخذ مجوز افزایش سرمایه سنگین ۶۵۳ درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها در نماد وسدید

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۳۸۸

گروه صنعتی سدید با نماد " وسدید" این بار موفق شد تا یکی دیگر از وعده های خود که در مجمع عمومی سالانه مطرح کرده بود را محقق کند.

به گزارش ایلنا، "وسدید" توانست تا مجوز افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها را از سازمان بورس و اوراق بهادار اخذ کند، این مجوز سرمایه سدید را ۶۵۳ درصد افزایش خواهد داد.

افزایش سرمایه مذکور به منظور اصلاح ساختارمالی مورد توجه هیات مدیره بوده است و میبایست طبق آگهی برگزاری مجمع عمومی فوق العاده در تاریخ ۹۹/۱۲/۵ که توسط این شرکت در سامانه کدال ارائه شده است؛ منتظر تصویب نهایی آن در مجمع توسط صاحبان سهام باشیم.

گروه صنعتی سدید با توجه به برنامه هایی که در دستور کار خود قرار داده، به موفقیت هایی در حوزه های نفت، گاز،آب، پتروشیمی و انرژی های تجدیدپذیر و ...دست یافته و در حال ارتقاء فعالیتهای خود در حوزه های مذکور است.

بر اساس اظهارات حسین خانعلی، مدیرمالی گروه صنعتی سدید و گزارشات منتشر شده در کدال، سدید در سال مالی جاری موفق شد تا وضعیت مالی و عملیاتی خود را بهبود قابل توجهی بخشیده، در حوزه عملیات شرکت های زیر مجموعه موفق به انعقاد قراردادهای مختلفی شده و اکنون در جدید ترین اقدام گام پایانی افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها(سرمایه گذاری های بلند مدت) را با اخذ مجوز از سازمان بورس بردارد. 

طبیعتا این اقدام منجر به اصلاح ساختار مالی، ارتقاء سطح اعتبارات و جذب منابع بیشتر، بهبود نسبت مالکانه و حرکت سریعتر گروه صنعتی سدید در راستای رشد و تعالی مستمر خواهد گردید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز