خبرگزاری کار ایران

اختتامیه ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی در شرکت فولاد اکسین برگزار شد/ مسیر تعالی یک راه بی پایان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۴۷۸

مراسم اختتامیه ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور دکتر ایزدیان عضو هیات مدیره، امین ابراهیمی مدیر عامل، معاونین و مدیران شرکت و ارزیابان سازمان توسعه نوسازی صنعتی و ارزیابان جایزه ملی تعالی سازمان در این شرکت به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان ، در ابتدای این مراسم امین ابراهیمی مدیر عامل ضمن عرض خیر مقدم به آقای ایزدیان عضو جدید هیات مدیره اکسین و خسته نباشید به همه مدیران شرکت که در مدت ارزیابی نهایت تلاش خود را به عمل آوردندگفت: یکی از عوامل پیشرفت در هر سازمان توجه به شاخص های مطرح شده در ارزیابی هایی همچون ارزیابی تعالی سازمان می باشد.

وی هدف اصلی فولاد اکسین خوزستان ایجاد ارتباط زنجیره نفت و گاز با فولاد عنوان کرد و گفت: چنانچه بخواهیم یک سازمان متعالی و سرآمد در این حوزه بمانیم، می بایست همواره به ماموریت خود پایبند بوده، از این رو این ارزیابی به ما کمک می کند تا جایگاه و نقاط و ضعف و قدرت خود را شناسایی و در جهت بهبود آن گام برداریم.

مدیر عامل فولاد اکسین افزود: این شرکت در سال ۹۴ موفق به کسب جایزه دو ستاره و در سال ۹۵ جایزه سه ستاره را کسب نمود و هم اینک بنا به ضرورت، مبنی بر قرار گرفتن در مسیر تعالی و بلوغ سازمان با موافقت هیات مدیره، اقدام به حضور در جایزه ملی تعالی سازمانی جهت تقدیر نامه ۴ ستاره کردیم .

مهندس ابراهیمی هدف از اقدام برای جایزه ملی تعالی سازمان را بهبود مستمر شاخص اصلی، توسعه و حضور در بازارهای رقابتی، شناسایی صنعت، تبدیل شدن به یک بنگاه یادگیرنده، موفقت پایدار و حفظ برندینگ اکسین عنوان کرد و گفت: در بازارهای رقابتی که همواره در حال تغییر می باشد، ما نیز برای ماندن می بایست با تغییر روش های عملیاتی در بازار جایگاه خود حفظ کنیم.

وی در پایان از اعضا تیم ارزیاب که در این چند روز با شکیبایی و اخلاق مداری اقدامات موشکافانه ای را انجام داده و پیشنهادهای سازنده ای نیز ارائه نمودند تقدیر کرد و افزود: موفقیت های حاصله در اکسین نتیجه اعتمادسازی در میان مدیران و کارکنان این شرکت بوده است.

دکتر مرتضی روغنی ارزیاب ارشد جایزه ملی تعالی سازمان نیز در این جلسه به ایراد سخن پرداخت، وی گفت: در این چند روز ارزیابی جلسات بسیار خوبی برگزار شد و گزارش های خوبی نیز ارائه گردید که نشان از علاقمندی مدیران و کارکنان بوده است.

وی با اشاره به تغییرات ایجاد شده در فولاد اکسین طی دو سال گذشته بیان کرد: اکسین در مدت زمان کوتاهی موفق شد بسیاری از مشکلات خود را مرتفع و با تلاش زیاد و تغییر و بروزرسانی ساز و کارهای خود، گام های بلندی را برای سال ۱۴۰۰ و بعد از آن تعریف نموده است.

ارزیاب ارشد تیم ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی ادامه داد: فولاد اکسین از پتانسیل خیلی خوبی برای رشد و ارزش افزایی برخوردار است و اگر شرایط مهیا باشد پتانسیل خوبی نیز برای صادرات دارد، وی افزود: با توجه به تولیدات خاص اکسین پیش بینی می کنیم چشم انداز این شرکت در سال های آتی این است که در دنیا جز برترین ها باشد.

وی طرح فولاد سازی اکسین را برای آینده آن بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: امیدوارم با همت دوستان و یک نگاه استراتژیک به مسائل پیش رو این طرح راه اندازی شود تا فولاداکسین به سرآمدترین شرکت های کشور تبدیل شود.

دکتر روغنی در پایان گفت: تعالی سازمانی برای بوجود آوردن شرایط پایدار و مداوم به ما کمک می کند.

در انتهای این جلسه مهندس ایزدیان عضو هیات مدیره شرکت فولاد اکسین ارزیابی خود از دستاوردهای اکسین و برنامه های آینده شرکت بیان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز