خبرگزاری کار ایران

سیمنار تعادل کار و زندگی و تعارضات زوجین در فولاد اکسین خوزستان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۲۳۵

سیمنار تعادل کار و زندگی و تعارضات زوجین توسط واحد آموزش شرکت فولاد اکسین خوزستان جهت کارکنان و خانواده آنها در تاریخ ۲۵ دی ماه با حضور دکتر رضایی عضو هئیت علمی دانشگاه و مدرس حوزه خانواده به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان ، با توجه به تاکید مدیر عامل  شرکت به اهمیت منابع انسانی در روند توسعه و بهره وری سازمانی، سمینار مذکور در راستای افزایش بهره وری سازمانی از طریق بهبود مهارت های ارتباط موثر و ایجاد آرامش و ثبات در کانون خانواده برنامه ریزی و اجرا گردید. به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، سمینار به صورت مجازی برگزار و مورد استقبال جمع کثیری از پرسنل و اعضای خانواده آنها قرار گرفت.

در این دوره آموزشی استرس و تعارضات شغلی و خانوادگی، کنترل خشم و ارتباط موثر، راه حل برد برد برای حل تعارضات، ترفندهای رسیدن به تعادل کار و زندگی و راهکارهای ساده برای خلق شادی و آرامش، از جمله سر فصل هایی بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

با توجه به استقبال و حضور فعال کارکنان و خانواده در این سمینار واحد اموزش فولاد اکسین در نظر دارد سلسله آموزش های مهارت های زندگی را بر اساس نیازسنجی های سازمانی به صورت مستمر برنامه ریزی و اجرا نماید.

لازم به ذکر است مسابقه ای از مباحث ارائه شده در سمینار برای پرسنل و شرکت کنندگان از سوی واحد آموزش تدوین شده و سوالات آن در اختیار همکاران قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز