خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بیمه کوثر در هفتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه بیان کرد:

شناسایی ریسک‌ منابع‌انسانی نیازمند تلاش جهادی، بنیادی و عالمانه

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۳۶۹

شناسایی ریسک‌های منابع‌انسانی با تلاش جهادی، بنیادی و عالمانه کارشناسان در زمینه‌های مختلف میسر می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط‌عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت ضمن بیان این مطلب، در هفتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد منابع‌انسانی، خاطرنشان کرد: صنعت بیمه، صنعتی انسان‌محور است که پیشرفت و عقب‌ماندگی آن ناشی از ریسک‌های منابع‌انسانی و نیز ریسک‌های موجود در این عرصه بیشتر از بخش‌های دیگر صنعت بیمه است.

مجید مشعلچی فیروزآبادی جذب و نگه‌داشت نیروی‌انسانی و آموزش‌های توسعه‌ای را عامل پیشرفت شرکت‌های بیمه دانست و گفت: شرکت‌های بیمه با بهره‌مندی از افراد جوان، خلاق، عالم، نواور، باانگیزه و بانشاط و نیز تجربه و دانش افراد باسابقه می‌توانند ریسک‌های موجود در زمینه منابع‌انسانی را کاهش دهند. 

وی گفت: با توجه به اینکه نیروی‌انسانی بزرگ‌ترین سرمایه و دارایی هر شرکتی است، بنابراین مدیران شرکت‌ها با گزینش مناسب و به‌کارگیری افراد مجرب، کاردان و مسلط به دانش روز می‌توانند در فضای رقابتی به فعالیت بپردازند.

مدیرعامل بیمه کوثر همایش را بهانه‌ای برای گردآمدن و گرداوری مطالب و متون پیشران و تغذیه‌کننده صنعت بیمه دانست و یاداور شد: از سال93 تا امسال این همایش با رویکردهای دارایی‌های نامشهود، بیمه‌های زندگی، بیمه‌های اتومبیل، مالی، بازار، فن‌اوری اطلاعات و ارتباطات و منابع‌انسانی برگزار شد. 

مجید مشعلچی فیروزآبادی در پایان از تمامی مسئولان، معاونان و مدیران بیمه مرکزی، سندیکای بیمه‌گران و پژوهشکده بیمه، اعضای هیات‌مدیره و مدیران‌عامل شرکت‌های بیمه، مدیران، کارشناسان، اعضای شبکه فروش و فعالان صنعت بیمه که در این همایش به صورت غیرحضوری شرکت کردند، تشکر و قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز