خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک اعضای هیات مدیره انجمن فولاد به مناسبت انتصاب سرپرست معاونت امور معادن وزارت صمت

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۳۲۱

اعضای هیات مدیره انجمن فولاد انتصاب سعد محمدی به سمت سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت تبریک گفتند.

 جناب آقای دکتر اردشیر سعد محمدی

 بدینوسیله انتصاب جنابعالی به عنوان سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت را تبریک عرض می نماییم. بدون شک پذیرش این مسئولیت خطیر در شرایط فعلی اقتصاد کشور، نشان دهنده روحیه ایثار، مسئولیت پذیری، شجاعت و وجدان ملی جنابعالی است.

جامعه فولاد کشور  با توجه به دانش، تخصص و تجربه پربار جنابعالی و همچنین سابقه تعاملات اجرایی موثر قبلی، امیدوارانه در انتظار تحقق رسالت های آن معاونت محترم در حمایت از تولید و جایگزینی اقتصاد معدن و صنایع معدنی به جای نفت مطابق منویات مقام معظم رهبری   (مدظله العالی) با همکاری سایر مسئولین در تیم جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد.

زنجیره فولاد کشور در شرایط کنونی، بیش از هر چیز به پیگیری مجدانه و مستمر مسائل واحدهای تولیدی در ارتباط با تامین مواد اولیه، پایداری تولید، توسعه صادرات و تامین نیاز داخلی در تعامل با سایر بازیگران تولید و تجارت محصولات زنجیره فولاد نیاز دارد.  

 این انجمن همچون همه ادوار گذشته در 20 سال فعالیت خود و به نمایندگی از تولیدکنندگان زنجیره فولاد کشور آماده هر گونه مشورت، همکاری و همیاری جنابعالی و سایر ارکان دولت و حاکمیت در مسیر پر سنگلاخ پیش رو می باشد.

با آرزوی موفقیت روزافزون

هیئت مدیره و دبیرخانه انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز