خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه تهران:

تقدیر از برنامه نظام‌مند و اصولی فولاد سنگان در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۲۶۲

رئیس دانشگاه تهران گفت: دانشگاه بطور سنتی وظیفه آموزش و پژوهش را بر عهده داشته و این مهم در جهت رفع نیازهای کشور، افزایش سطح علمی و فرهنگ عمومی با هدف تامین رضایت مردم است . در این بین دانشگاه تهران، موضوع دیگری را نیز مدنظر قرارداده و آن تمرکز بر مسئولیت اجتماعی منسجم توام با استفاده از تجربه و تخصص دانشگاه درجهت توانمندسازی مردم است.

 به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فولاد سنگان، نیلی گفت: این فعالیت ها بعضا توسط خود دانشگاه ولی گاها با پشتیبانی شرکت های معدنی کشور و مدیران عالی رتبه انجام که در این بین محور اصلی کار، توانمندسازی مردم در اداره شهر و روستا با مدیریت هدفمند منابع و امکانات است.

وی گفت: این یکی از مسئولیت های مهم دانشگاهست که با اتکا به تجربه و دانش خویش و البته همراهی مردم و مسئولین به این مهم دست یابد . خوشبختانه تجربه قلعه گنج با ابتکار آقای رزم حسینی ( استاندار وقت خراسان رضوی ) بصورت گسترده تری در شهرستان خواف در حال انجام است که البته جزء مناطق محروم با مردمانی با استعداد و سخت کوش است.

 رئیس دانشگاه تهران در ادامه گفت: این طرح با پشتیبانی  شرکت های معدنی بویژه شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان ، همراهی استانداری خراسان رضوی و فرمانداری خواف بصورت ساختاریافته در سال جاری آغاز که با توان علمی و تخصصی دانشگاه در این بین، شاهد استقبال خوبی در بین مردم منطقه بودیم.

وی با اشاره به همه جانبه گرایی دانشگاه تهران در این مورد گفت: در مباحث مربوط به طرح های توسعه،  جنبه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و البته محیط زیستی باید مدنظرقرار گیرد و در صورت عدم توجه به این موارد، در عمل نتیجه ای عکس خواهد داد.

نیلی با اشاره به پیاده سازی نظام مند کلیه طرح های توسعه پایدار در خواف گفت: مردم بازیگران اصلی این طرح اند و قطعا پشتیبانی مسئولین و شرکت های معدنی در قالب عمل به مسئولیت های اجتماعی و انجام کار بر مبنای اصولی و ساختارمند،  علاوه بر کاهش خطا رضایت همگانی را درپی خواهد داشت.

نیلی در پایان ضمن خرسندی از این اجرای این طرح اظهار داشت: با توجه به استقبال و موفقیت های کسب شده، امیدوارم این طرح در کل کشور اجرا و در مناطقی که از فقر مزمن رنج میبرند، شاهد توسعه ای همگون، هماهنگ و پایدار در کشور باشیم و در پایان از حمایت های مهندس رزم حسینی( وزیر صمت)، استاندار خراسان رضوی(معتمدیان) ، فرمانداری شهرستان خواف و به ویژه شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان که متعهد به انجام مسئولیت های اجتماعی خویشند، تشکر و قدردانی میکنم و انشالله با همراهی مردم شاهد افتخاری دیگر در این منطقه باشیم

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز