خبرگزاری کار ایران

آمادگی ایران خودرو برای خدمات پس از فروش پیشرفته «تارا»

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۹۳۱

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) با توجه به سطح فناوری خودروی «تارا» و امکانات و تجهیزات پیشرفته آن، از آمادگی کامل برای ارایه خدمات پس از فروش این محصول خبر داد.

به گزارش ایلنا، مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو در این‌ باره گفت: ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش محصولات ایران‌خودرو، اقدامات متعددی را پیش از تولید انبوه خودروهای جدید به انجام می‌رساند و با توجه به برنامه آغاز تولید خودرو «تارا» در آینده نزدیک، پیش‌نیازهای ارایه خدمات پس از فروش این خودرو نیز در حال انجام است، تا خریداران آتی این محصول با خیال آسوده‌تر، از آن استفاده کنند.

مهدی مونسان افزود: با توجه به تکنولوژی بالای تجهیزات و امکانات به کار رفته در محصول «تارا» برنامه‌ریزی لازم برای آمادگی در حوزه‌هایی‌ همچون تامین قطعات و لوازم یدکی تارا، آموزش کارکنان نمایندگی‌ها و امدادگران، تجهیز نمایندگی‌های منتخب به ابزار مخصوص و نرم‌افزار دستگاه‌های عیب‌یاب و تهیه مستندات راهنمای تعمیرات انجام شده است. 

مدیر عامل ایساکو در خصوص آموزش‌های فنی این خودرو گفت: تا ابتدای دی‌ماه، ۱۸۰ نفر از کارشناسان و تعمیرکاران، کارشناسان فنی تمامی دفاتر منطقه‌ای و مدرسان امدادخودرو ایران، در خصوص عیب‌یابی و تعمیر تارا آموزش دیده‌اند؛ همچنین طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، تا پایان دی‌ماه سایر کارشناسان، تعمیرکارها و امدادگران نیز آموزش‌های لازم را فراخواهند گرفت تا پیش از تحویل خودرو به مشتریان آمادگی کاملی برای ارایه خدمات آن وجود داشته باشد.

وی افزود: همزمان با افزایش تیراژ محصول در سال ۱۴۰۰، به مرور تعداد نمایندگی‌های منتخب ارایه خدمات این خودرو، افزایش خواهد یافت و آموزش‌های لازم به سایر تعمیرکاران در سطح شبکه خدمات ارایه خواهد شد.

مونسان در پایان گفت: شرکت ایساکو همواره کوشیده است رضایت مشتریان خود را با ارایه خدمات استاندارد و به روز، به صورت مستمر افزایش دهد و یازده سال صدرنشینی در خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور، بر طبق ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، موید این کوشش‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز