خبرگزاری کار ایران

دکتر افضلی در جلسه شورای مدیران:

تولید امر مقدسی است و با تمام توان و قدرت به آن امر مهم ادامه خواهیم داد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۶۰۷

با حضور دکتر افضلی مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره، اعضای هیئت مدیره، معاونین، مشاورین و مدیران ستادی ، دومین جلسه شورای مدیران در سال ۱۳۹۹ در سالن امام علی (ع) برگزار شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، با حضور دکتر افضلی مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره، اعضای هیئت مدیره، معاونین، مشاورین و مدیران ستادی ، دومین جلسه شورای مدیران در سال ۱۳۹۹ در سالن امام علی (ع) برگزار شد.

دکتر افضلی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت دخت مکرمه نبی اکرم (ص) و گرامیداشت ۹دی، روز بصیرت و هوشیاری و میثاق امت با ولایت، گفت؛ در حال حاضر هیئت مدیره شرکت، با انسجام و یکپارچگی کامل، پشتیبان سطوح عملیاتی و مدیریتی شرکت بوده و با توجه به شرایط حاکم بر فضای کسب و کار، توانسته‌ایم با اهتمام و تلاش کلیه کارکنان خدوم شرکت در حوزه‌های تامین، تولید و فروش محصولات دخانی از نظر شاخص ها ی پیش‌بینی شده به پایداری نسبی دست یابیم و در ادامه نیز این مسیر با قوت و همدلی طی خواهد شد.

وی در ادامه افزود: اقدامات ارزشمندی در بحث شناسایی بازارهای جدید و کسب سهم بازار دخانی صورت گرفته است‌ و انتظار داریم تا در معرفی محصولات جدید سرعت عمل بیشتری اتخاذ گردیده و در زمینه برنامه ریزی های مدون و منسجمی به عمل آید.

دکتر افضلی بیان داشت: این موضوع بسیار مهم است که بدانیم مشکل از کجاست و با همت همه شما امروز این را به خوبی شناسایی نموده و به منظور افزایش بهره‌وری سازمانی و در راستای اهداف و سیاست‌های کلان شرکت ۴ محصول زیانده را از چرخه تولیدحذف نموده و هیچ الزامی نداریم که در سبد کالاهای تولیدی، محصولات ضرر ده باشد.

ایشان ادامه داد؛ وظیفه اصلی ما این است که نگذاریم تولید متوقف شود و الان در کشور تولید یک امر مقدس است و خوشبختانه در ۹‌ماهه سال ۹۹ علی رغم تمام مشکلات طبق آمارها رکورد تولید سال ۹۸ را زدیم و انشاالله تا پایان سال رکورد تولید سال ۹۷ را خواهیم زد، روشن است این اقدامات و موفقیتها، به همان‌ میزانی که همکاران زحمتکش ما را در شرکت شاد خواهد ‌کرد، به همان میزان خوشایند یک قشر محدودی نیست و به شدت از این توفیقات ناراحت هستند.

دکتر افضلی افزود؛ اگر شخصی با جسارت و با صداقت انتقادی مطرح کرد با فرض اینکه این انتقادات از سر ناآگاهی باشد، باید این افراد را محترم داشته و به دلسوزان فضای انتقاد داده شود اما در برابر انتقادات تخریبی، تنها راهکار ما در پاسخ به آنان ، تولید است .

دکتر افضلی اشاره داشتند؛ باتوجه به عدم محقق شدن انتظارات و الزامات مورد درخواست شرکت برای اجرای برنامه تولید در ابتدای سال ۹۹ و با عنایت به شرایط زمانی امروز ( بدهی های ارزی سنواتی از قبل، عدم تزریق نقدینگی لازم، تحریم های ظالمانه و مشکل تامین مواد، شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا و ... ) به واقع یکی از بهترین عملکردها را داشته ایم.

ایشان ضمن قدردانی و تشکر از زحمات ارزشمند کارگران خطوط عملیاتی وتولیدی، به مدیران تاکید نمودند؛ امروزه می‌بایستی مسئولیت کلیه برنامه‌های تدوین شده را پذیرفته و قبول کنیم برای آیندگان نگذاریم و بتوانیم با یک آمادگی بیشتر وارد سال ۱۴۰۰ شویم.

گفتنی است در ابتدای این نشست آقای فتحی نیا معاون مالی و منابع انسانی در خصوص کمیته زنجیره ارزش و شرایط شرکت برای ورود به بورس ، آقای شیخ رضایی سرپرست معاونت بازرگانی و اقتصادی و مدیران زیرمجموعه در ارتباط با وضعیت فروش مویرگی کالای دخانی و افزایش سرمایه‌گذاری خارجی، آقای آیینی معاون تولید در خصوص ساماندهی انبارهای بلااستفاده شرکت و تولید سه ماهه آخر سال، آقای فضل الهی معاون برنامه‌ریزی و تحقیق و توسعه در خصوص طراحی محصولات جدید و سامانه های جدید شرکت و صالح زاده نماینده شرکت ایده آل دخان ایرانیان در خصوص رفع موانع ترخیص مواد اولیه در تابستان گذشته و افزایش سفارشات توتونی و غیر توتونی گزارش های ارزشمندی را ارایه نمودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز