خبرگزاری کار ایران

در دهمین همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری؛

مجتمع فولاد صنعت بناب لوح و تندیس رضایت مشتری کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۷۹۸

دهمین همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری، بارویکرد جهش تولید در مرکز بین المللی رایزن و با حضور مهمترین و معتبرترین برندهای ایرانی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مجتمع فولاد صنعت بناب به سبب افزایش تولید در سال جاری، انجام به موقع تعهدات و جلب رضایت مشتریان با ارائه محصولی با کیفیت، توانست عنوان برگزیده این همایش را از آن خود کرده و لوح و نشان این همایش را دریافت کند.

در این همایش همچنین، اندیشمندان عرصه‌ی اقتصاد مانند سید حمید پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور، حسین میر محمد صادقی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران، فرهنگی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، مهندس سلیمانی معاون حقوقی اتاق بازرگانی ایران و مهندس مظفر علیخانی معاون استان‌ها و تشکل‌های اتاق ایران به بیان دیدگاه‌های خود با رویکرد رضایت‌مندی مشتری پرداختند.

این شرکت توانسته است با تحقق عملی شعار جهش تولید، افزایش در تولید، صادرات را داشته باشد و با ارائه محصولی کیفی و مطابق با نیاز مشتری در مدت زمان مناسب درخواست ایشان صورت گرفته است، برگزاری نظر سنجی ها، نشست های حضوری، فضای مجازی و تلفنی در یک سال گذشته و ارزیابی حاصل از نظرسنجی ها حاکی از رضایتمندی می باشد فلذا در جهت حمایت بیشتر از حقوق مصرف کننده ارائه برنامه ها و خدمات ویژه مشتریان وفادار در آینده نزدیک در دستور کار خواهد بود.

مجتمع فولاد صنعت بناب در حال حاضر با نام تجاری شاهین بناب محصولات خود را روانه بازار می کند که خوشنامی مجموعه ی فولاد صنعت بناب، بناب را در داخل و خارج از کشور به عنوان مرجع و مرکز تامین انواع محصولات فولادی به بازارهای صادراتی بلند آوازه نموده است.

ایجاد طرح های توسعه ای و تکمیل زنجیره فولادی در این مجموعه فولادی در دستور کار قرار گرفته است و با راه اندازی این طرح ها در آینده نزدیک ، شاهد یکی از بزرگترین مجموعه های فولادی خاورمیانه در تامین نیاز بازارهای داخلی و خارجی خواهیم بود که این شرکت فعالیت خود را در گستره ای فراتر از مرزها شتاب خواهد بخشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز