خبرگزاری کار ایران

راهبرد کلان هلدینگ گروه صنعتی سدید؛

ایجاد ارزش افزوده با بهره‌گیری از خدمات و محصولات شرکت‌های تابعه در پروژه‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۲۲۷

مدیر بازرگانی شرکت توسعه سازه‌های دریایی تسدید گفت: واحد بازرگانی تسدید برای پروژه های در دست اجرای این شرکت از جمله پروژه های تعمیر و نگهداری و بهره برداری پالایشگاه ششم پارس جنوبی، پالایشگاه گازی فجر جم و پالایشگاه فراورش گازی هنگام و... فرآیند خرید را انجام می دهد، خریدهای ما بیشتر در حوزه تجهیزات نفتی، فنی و صنعتی است و در این راستا از توانمندی و قابلیت‌های شرکت‌های داخلی و محصولات با کیفیت مرتبط، بهره برداری می کنیم.

 محمدرضا فکری  در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا افزود: مدیران پروژه بسته ها و تقاضاهای خرید را از پالایشگاه‌ها دریافت و پس از تایید مدیرعامل جهت خرید به بخش بازرگانی ابلاغ می‌نمایند. واحد تدارکات بعد از دسته‌بندی تقاضاهای خرید آنها را بین سازندگان/فروشندگانی که مورد تایید و در لیست AVL (وندور لیست) قرار دارند، توزیع می‌ نماید. سازندگان/فروشندگان پاکت های فنی خود را ارسال و پس از تایید و ارزیابی فنی توسط امور مهندسی از بین آنها سه تا پنج مورد انتخاب و پاکات مالی ایشان برای ارزیابی به کمیسیون مالی ارسال و در این مرحله لیست قیمت‌ها مطرح و بررسی می شود. سپس از بین فروشندگان، شرکت برنده اعلام و جهت خرید به امور بازرگانی ابلاغ می شود.

ایجاد ارزش افزوده با بهره‌گیری از خدمات و محصولات شرکت‌های تابعه در پروژه‌ها

وی ادامه داد: در مورد ساخت تجهیزات، ولو، لوله، فلنج، اتصالات و دیگر اقلام نیز سعی می نماییم از سازندگان معتبر داخلی که در لیست جامع نفت قرار دارند، استفاده نماییم. در صورتی که اقلام مرتبط در سبد محصولات و خدمات سایر شرکت‌های تابعه هولدینگ گروه صنعتی سدید باشد از طریق این شرکت‌های همکار تهیه و در پروژه ها استفاده می شود که این موضوع سبب افزایش ارزش افزوده در فعالیت‌های مجموعه گروه صنعتی سدید می‌شود. در واقع این موضوع استراتژی کلان هلدینگ گروه صنعتی سدید در اجرای پروژه ها بوده که از طریق برگزاری کمیته توسعه بازار گروه صنعتی سدید، مورد بررسی و رصد مستمر قرار می گیرد.

 وی اضافه کرد: شرکت توسعه سازه‌های دریایی تسدید با توجه به بهره‌مندی از نیروی انسانی متخصص و توانمند، همواره  در طی سال‌های اخیر موفق شده است در اجرای پروژه‌ها در زمینه‌های مختلفی ازجمله پیمانکاری عمومی (GC) در صنایع بالادست و پایین‌دست نفت، گاز، پتروشیمی، فعالیت در پروژه‌های بخش ساحلی (ON Shore) و بخش فراساحلی (OFF Shore)، طراحی و ساخت انواع جکت و سکوهای دریایی، اجرای خطوط لوله زیر دریایی، نصب و راه‌اندازی گوی‌های شناور (SPM) و… عملکرد بسیار مناسبی را داشته و بطور مستمر به عنوان یکی از شرکتهای برتر در زمینه های فوق در کشور مطرح باشد.

  فکری  تاکید کرد: شرکت تسدید به عنوان یکی از شرکت‌های زیر مجموعه  گروه صنعتی سدید هم اکنون پروژه های مختلفی را در دست اجرا داشته و در طی چند سال اخیر در راستای توسعه فعالیت‌های مرتبط؛ تقویت حوزه های فرآیندی خود از جمله  توسعه بازار و بازرگانی را  در دستور کار قرار داده است و با دارا بودن کارشناسان خبره و ارشد مهندسی و تجربیات فراوانی که در زمینه تامین متریال مختلف دارد، به راحتی کالاهای مورد نظر خود را از بهترین منابع مورد تایید، تامین می نماید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز