خبرگزاری کار ایران

مجتمع فولاد صنعت بناب در مسیر رشد و توسعه

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۲۱۵

بابک علیزاد شهیر مدیرعامل و عضو هیئت مدیره این مجتمع در نشست مشترک با پرسنل روابط عمومی این شرکت رشد و توسعه را هدف اصلی برشمرد و گفت: در سالجاری با عبور از یک دهه فراز و نشیب ها و مشکلات متعدد، با دستیابی به سود عملیاتی و اجرائی شدن طرح های توسعه ، در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته ایم.

به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب ، علیزاد شهیر در این نشست صمیمی چشم انداز پیش بینی شده برای این مجتمع را روشن و مسرت بخش توصیف کرد و افزود : با توجه به برنامه ریزی های انجام شده برای تولید یک میلیون تن محصول در سالجاری که تا پایان سال تلاش خواهیم کرد محقق شود برای نخستین بار است که این اتفاق از بدو تاسیس در این مجتمع روی می دهد و برنامه ریزی برای سال آتی عبور از میزان تولید یک ونیم میلیون تن خواهد بود بر اساس پیش بینی ها شرایط بهتری را نسبت حال حاضر تجربه خواهیم کرد .

مدیرعامل این مجتمع از پایان یافتن مشکلات بانکی و حل مشکل بدهی های بانکی خبرداد و خاطرنشان شد : از آبان ماه امسال مشکلات بانکی که در سال های گذشته گریبان گیر این شرکت بود توانستیم عبور کنیم و با حمایتی که از طرف بانک گردشگری صورت گرفت تمام بدهی های این واحد تولیدی مرتفع گردید و همانطور که قبلا اعلام کرده بودیم در بورس حضور خواهیم یافت و از این منظر هم چشم اندازی روشن و مسرت بخش پیش روی خواهد بود.

عضو هیئت مدیره فولاد صنعت بناب برندسازی و رشد وتعالی سازمانی را با اهمیت دانست و عنوان کرد : خوشنامی فولاد بناب در بازارهای داخلی و خارجی نشان از ارائه محصولی کیفی و شناخت مخاطبان از این شرکت است و برندسازی لازم در این زمینه بصورت مناسب انجام شده است،  لذا تلاش بیشتر برای برندسازی در عرصه های بین المللی و محافظت از برند ، حفظ و توسعه بازار،  لازم و ضروری است تا در راستای رشد و تعالی بیشتر و دستیابی به جایگاه واقعی مجموعه گام برداریم.

همچنین ایجاد ثبات و آرامش در محیط کار، فرهنگ سازی برای پرهیز از حاشیه پردازی و تمرکز بیشتر در مسائل کاری را یادآور شد و همت و همدلی کارکنان را در رسیدن به موفقیت های سالجاری قابل تحسین خواند و بر همت و تلاش مضاعف برای رسیدن به اهداف پیش بینی شده تاکید کرد .

وی در پایان  فعالیت ها و موفقیت های کسب شده توسط روابط عمومی را قابل تقدیر دانست و نقش روابط عمومی را در رشد و توسعه مجتمع مهم عنوان نمود، کارآمدی بیشتر و بر توجه ویژه مدیریت مجموعه به روابط عمومی نیز تاکید کرد .

خیری مدیر روابط عمومی و امور بین الملل این شرکت نیز در این نشست، حمایت از روابط عمومی در مجموعه مدیریتی را در اثربخشی بیشتر لازم و ضروری دانست و از حمایت های صورت گرفته توسط مدیرعامل این مجتمع و مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری قدردانی نموده و مشارکت روابط عمومی ها در سیاست گذاری ها و برنامه ریزی های انجام شده را برای رسیدن به اهداف تعیین شده حائز اهمیت دانست .

شایان ذکر است که روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب در شانزدهیمن سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و هفدهمین جشنواره روابط عمومی های برتر کشور در کنار گروه مالی گردشگری خوش درخشیده و رتبه های برتر بخش های مختلف را از آن خود کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز