خبرگزاری کار ایران

نماینده بافت، رابر و ارزوئیه در خانه ملت در دیدار با مدیرعامل شرکت مس:

قدردانی از حمایت مدیرعامل شرکت مس در تصویب طرح احداث جاده رابر- کرمان/ تاکید بر موفقیت‌های بی‌نظیر شرکت مس در سال جهش تولید

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۷۲۶

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه از مصوب شدن طرح احداث جاده رابر-کرمان به طول 40 کیلومتر با حمایت دکتر غریب‌پور رئیس هیات عامل ایمیدرو و دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس خبر داد.

به گزارش ایلنا، صمدالله محمدی همچنین در این دیدار از اقدامات ارزشمند و بی‌نظیر دکتر سعدمحمدی در سال جهش تولید و ثبت رکورد در حوزه تولید و فروش که عمل به فرمایش مقام معظم رهبری است قدردانی کرد.

نماینده بافت و رابر و ارزوئیه با اشاره به نظر مساعد دکتر سعد محمدی در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی شرکت مس درزمینه پرداخت وام‌های کم‌بهره به کارآفرینان ویژه اشتغال‌زایی، توسعه کسب‌وکار و برگزاری اردوهای جهادی پزشکی و درمانی در مناطق کم برخوردار استان، از برگزاری این طرح‌ها و اردوهای جهادی توسط شرکت مس در مناطق کم برخوردار بافت، رابر و ارزوئیه در آینده نزدیک خبر داد.

محمدی به یکی دیگر از برنامه‌های خوب شرکت مس در توسعه اکتشافات در حوزه انتخابیه اشاره کرد و خواستار توسعه معادن بندر هنزا، سرمشک و سیاه کوه با هدف اشتغال‌زایی جوانان جویای کار شد.

نماینده مردم بافت همچنین از همسان‌سازی بیمه کارکنان شاغل و بازنشسته تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی شرکت مس و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان این صنعت بزرگ قدردانی کرد و این اقدام مهم شرکت مس را که با حمایت دکتر سعدمحمدی به انجام رسیده است را گام بزرگی در افزایش رفاه کارکنان بازنشسته شرکت مس عنوان کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز