خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران خبر داد؛

اجرای 4 طرح توسعه‌ای در مجتمع مس شهربابک با هدف رفع بیکاری و جهش تولید

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۷۲۴

اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در جلسه تولید مجتمع مس شهربابک گفت: 4 طرح با اعتبار بیش از 10 هزار میلیارد تومان در مجتمع مس شهربابک عملیاتی خواهد شد و با اشتغال به کار جوانان در این طرح ها، بخش مهمی از بیکاری شهرستان شهربابک رفع خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سعدمحمدی با اشاره به رتبه هفتم شرکت ملی مس در زمینه ذخایر مس در دنیا اظهار داشت: در زمینه اکتشافات جدید در سه مجتمع به ذخایر بسیار خوبی دست پیدا کردیم که علاوه بر افزایش دارایی مجتمع‌ها، منجر به ارتقا رتبه شرکت ملی مس ایران در دنیا در زمینه ذخایر معدنی مس می‌شود.

سعدمحمدی در خصوص طرح‌های توسعه شرکت مس گفت: در سال آینده پروژه‌های درآلو، دره‌زرشک و فلوتاسیون سرچشمه از سرباره های ذوب به اتمام می‌رسند و 400هزار تن کنسانتره وارد مدار تولید خواهد شد.

به گفته سعدمحمدی شرکت ملی صنایع مس ایران علاوه بر امر تولید و توسعه، به‌عنوان یک تعهد و وظیفه در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی به ویژه در زمینه پیشگیری از کرونا اقدامات قابل توجهی در زمینه تجهیز تخت‌های بیمارستانی و تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی در منطقه شهربابک انجام داده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز