خبرگزاری کار ایران

با وجود محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا محقق شد:

دست‌یابی به رکورد تولید ماهانه آهک دانه‌بندی‌شده در شرکت فولاد سنگ مبارکه

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۷۰۱

رئیس واحد خردایش و دانه‌بندی شرکت فولادسنگ، از کسب رکورد قابل‌توجه تولید 98 هزار و 325 تن سنگ‌آهک دانه‌بندی در این شرکت در آبان‌ماه گذشته خبر داد و گفت: این موفقیت هم‌زمان با سال جهش تولید و با تلاش و ممارست یاران و همراهان جبهۀ تولید، اعم از مدیران، رؤسا، کارکنان خدوم واحد خردایش و همراهی و پشتیبانی بی‌دریغ واحدهای استخراج، فنی و تعمیرات و خدماتی در شرکت معدنی و صنعتی فولادسنگ مبارکه به دست آمده است.

به گزارش ایلنا، اهمیت این رکورد از آن جهت است که در سابقه سی‌سالۀ فعالیت این شرکت دست‌یابی به این مقدار از سنگ‌آهک دانه‌بندی‌شده بی‌سابقه بوده است.

محمد کریمی، در ادامه با اشاره به تاریخچۀ شرکت فولادسنگ یادآور شد: با شروع ساخت شرکت فولاد مبارکه، از سال 1360 عملیات اکتشاف کانسار سنگ‌آهک نیز آغاز شد و پس از مرحلۀ گمانه‌زنی و اکتشاف، منطقۀ حوض‌ماهی در جوار مجتمع فولاد مبارکه به‌عنوان معدن تجهیز و در سال 1370 شرکت معدنی و صنعتی حوض‌ماهی متولد شد. پس از آن بود که این شرکت با محول شدن مسئولیت‌های جدید در خصوص تأمین کلیۀ مواد معدنی مورداستفاده در شرکت فولاد مبارکه به‌عنوان بزرگ‌ترین فولادساز خاورمیانه، در سال 1390 با عنوان شرکت معدنی و صنعتی فولادسنگ مبارکۀ اصفهان فصل نوینی از فعالیت خود را آغاز کرد.

رئیس واحد خردایش و دانه‌بندی شرکت فولادسنگ مأموریت این شرکت را تأمین مواد اولیه موردنیاز صنعت فولاد شامل سنگ‌آهک، آهن و دولومیت با تمرکز بر نیازهای گروه فولاد مبارکه عنوان و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی، مدیریت فرایندها، تلاش بی‌وقفه، درک متقابل یکدیگر، استفادۀ مؤثر از مکانیسم‌ها و به‌ویژه کاهش توقفات توانستیم رکورد ماهانۀ تولید را در آبان ماه، با تولید 98 هزار و 325 تن سنگ‌آهک دانه‌بندی (مجموع محصولات سنگ‌آهک دانه‌بندی با سایزهای 70-35 میلی‌متر و 50-18 میلی‌متر) محقق سازیم.

محمد کریمی در پایان کسب این رکورد غرورآفرین را در شرایط بحرانی ناشی از فراگیر شدن ویروس کرونا و نیز تحریم‌های ظالمانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حائز اهمیت دانست و ابراز امیدواری کرد با یاری خداوند و همت و تلاش هرچه بیشتر کارکنان، همچنان شاهد برداشته شدن گام‌های مؤثر در مسیر تعالی و بهبود مستمر گروه فولاد مبارکه و شرکت فولادسنگ باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز