خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت مهندسی و نصب فیرمکو در پی شهادت دکتر محسن فخری‌زاده

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۲۰۹

مدیرعامل شرکت مهندسی و نصب فیرمکو (از شرکت‌های تابعه شستا) در پی شهادت دکتر محسن فخری‌زاده، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت مهندسی و نصب فیرمکو ، متن پیام دکتر مهدی رضایی به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

وَلَا تَقُولُوا لِمَنْ یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ وَلَٰکِنْ لَا تَشْعُرُونَ

بار دیگر دست شیطانی و چرکین دشمنان انقلاب اسلامی به خون یکی از بهترین و خستگی ناپذیرترین فرزندان ایران اسلامی آغشته شد. شهید دکتر محسن فخری‌زاده نقشی کم‌نظیر در پیشرفت‌های علمی و دفاعی کشور داشت اما بی‌تردید دشمنان ایران اسلامی با این ترور، به مقاصد و اهدف‌ شوم‌شان نخواهند رسید همان گونه که با به شهادت رساندن سایر دانشمندان و عالمان کشورمان در  چهار دهه گذشته به هیچ نتیجه‌ای نرسیدند و پیشرفت علمی کشور با هدایت و راهنمایی امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری به رشد شتابان خود ادامه داد و دستاوردهای ارزشمند و کم‌نظیری را به دنبال داشت.

قطعا دوستان و همکاران شهید فخری‌زاده، راه او را با قدرت و شتاب بیشتر ادامه خواهند داد و مسیر پیشرفت علمی و ترقی بیشتر میهن‌مان را هموارتر از قبل خواهند کرد.

شهادت مظلومانه‌ی دکتر محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و به همه همراهان و همرزمان آن دانشمند عزیز و به ویژه خانواده محترم و داغدار ایشان تسلیت می‌گویم.

مهدی رضایی

مدیرعامل شرکت مهدسی و نصب فیرمکو پارس

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز