خبرگزاری کار ایران

تیم ممیزی شرکت SGS سوئیس اعلام کرد:

فولاد مبارکه موفق به تمدید و صدور مجدد همه استانداردهای مدیریتی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۲۹۳

جلسۀ اختتامیه ممیزی خارجی استانداردهای یکپارچه مدیریتی شرکت فولاد مبارکه با حضور شورای معاونان و مدیران ارشد این شرکت روز چهارشنبه 5 آذر برگزار شد و در نهایت با توجه به گزارش ارائه‌شده از سوی تیم ممیزی شرکت SGS، فولاد مبارکه موفق به تمدید و صدور مجدد همۀ استانداردهای مدیریتی گردید.

به گزارش ایلنا، سید مهدی نقوی معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه با اعلام این خبر  اظهار کرد: این ممیزی در بخش‌های مدیریت کیفیت(ISO9001:2015)، مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی (ISO45001:2018)، مدیریت زیست‌محیطی (ISO14001:2015)، مدیریت انرژی (ISO50001:2018)، مدیریت شکایات مشتریان(ISO10002:2018)، مدیریت رضایت مشتریان (ISO10004:2018) و مدیریت آموزش (ISO10015:1999)، مدیریت ریسک (ISO31000:2018) و مدیریت دانش (ISO30401:2018) برگزار گردید.

 معاون تکنولوژی فولاد مبارکه با اشاره به اجرای این ممیزی در قالب یک تیم هشت‌نفره افزود: این تیم از شرکت SGS سوئیس به مدت 75 نفر روز از تاریخ 10/08/99 تا 05/09/99 فرایند انجام ارزیابی را به عهده داشتند. با توجه به شرایط موجود ناشی از شیوع بیماری کرونا، ممیزی این دوره به‌صورت مجازی و با برگزاری 148 جلسه انجام شد.

 وی حوزه‌های تمرکز ممیزی خارجی شرکت فولاد مبارکه را در این دوره در قالب شش حوزه برشمرد: 1-اطلاع‌رسانی، آموزش و اجرای صحیح دستورالعمل‌ها و گردش کار؛ 2-کنترل شاخص‌های فرایندی و تعریف اقدامات اصلاحی مرتبط؛ 3-کنترل اقدامات اصلاحی/پروژه‌های بهبود مرتبط با کیفیت محصولات به‌منظور افزایش رضایت و کاهش ادعای مشتریان؛ 4 -اقدامات تدوین‌شده جهت صرفه‌جویی مرتبط با کاهش مصرف انرژی؛ 5-میزان پیشرفت اقدامات مرتبط با کاهش ریسک‌های اولویت‌دار (ریسک‌های H) نواحی؛ 6 -میزان تحقق اهداف و پروژه‌های بهبود تعریف‌شده در حوزۀ محیط‌زیست.

نقوی در ادامه ضمن تبریک این موفقیت، به برگزاری بیش از 350 جلسه ممیزی داخلی و خارجی در دو ماه گذشته به‌صورت مجازی اشاره کرد و از کلیۀ همکاران در واحدهای شرکت بابت مشارکت در این فرایند تشکر نمود.

وی با تأکید بر اهمیت جاری‌سازی سیستم‌های مدیریتی و نقش آن‌ها در موفقیت‌های شرکت فولاد مبارکه، خواستار ریشه‌یابی و رفع کلیۀ یافته‌های به‌دست‌آمده از فرایند ممیزی در زمان‌بندی اعلام‌شده گردید.

عباس اکبری محمدی معاون نیروی انسانی و سازماندهی و سرپرست معاونت بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه نیز در اختتامیۀ ممیزی خارجی استانداردهای یکپارچۀ مدیریتی شرکت فولاد مبارکه ضمن ابراز تشکر از تیم ممیزی به جهت ارائۀ گزارش حوزه‌های بهبود، فرایند ممیزی را از مهم‌ترین رویکردهای یادگیری و مؤثر در چرخۀ بهبود مستمر عنوان کرد و با اشاره به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا از برگزاری بدون وقفۀ فرایند ممیزی در سال جاری ابراز خرسندی نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز