خبرگزاری کار ایران

معاون منابع انسانی ایران خودرو عنوان کرد:

استمرار تولید خودرو با اجرای دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۶۶۷

معاون مدیرعامل در توسعه منابع انسانی ایران خودرو با بیان این که در شرایط کرونا توانسته ایم دستاوردهای ارزشمندی را کسب کنیم، گفت: درحال حاضر از ایران خودرو به عنوان الگویی برای بنگاه های تولیدی سطح کشور نام برده می شود که توانسته با اجرای برنامه های مختلف، بیماری کرونا را به بهترین شکل در خطوط تولید مدیریت کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایران خودرو ، محمد گلچین راد، با بیان این که در تمامی شرکت های تابعه گروه، راهبرد و رویکردهای مشابهی را در موضوع کرونا به اجرا گذاشته ایم، گفت: شرایط بیماری در تمامی شرکت های گروه به صورت روزانه پایش می شود و شرکت ها موظف به اجرای تمامی شیوه نامه‌های اعلامی از سوی ستاد مبارزه با کرونای ایران خودرو هستند. در صورت وجود مغایرت، ضروری است، نسبت به اصلاح فرآیند و مطابقت آن با پروتکل اقدام کنند. 

وی با اشاره به برنامه ها و اقدامات پیش بینی شده در دو هفته‌ای که در سطح کشور محدودیت های چشمگیر کرونایی اعمال شده، گفت: شیوه نامه ها را با نظارت و دقت بیش‌تر دنبال کنیم تا تولید استمرار یابد. برای این منظور براساس ابلاغیه‌ای که ارسال کرده ایم، مقرر شده تا نیروهای ستاد تا ۵۰ درصد به صورت دورکاری فعالیت کنند. حذف جلسات حضوری و برگزاری جلسات ضروری به شکل مجازی از موارد دیگری است که به جد آن را پی گیری می کنیم کما این که شخص مدیرعامل جلسات خود را به صورت ویدیو کنفرانس برگزار می‌کند. 

گلچین راد با اشاره به حمایت‌های مدیرعامل و اعضای هیات مدیره از تمامی مصوبات ستاد مقابله با کرونای ایران خودرو گفت: در مدت تقریبا یک سالی که از شیوع بیماری کرونا گذشته هر آن چه برای حمایت های درمانی و بیمه ای از مبتلایان و خانواده آنان، تامین منابع و تجهیزات بهداشتی و اقلام ضدعفونی کننده و دیگر موارد که نیاز بوده تدارک دیده ایم و هیچ محدودیتی در این زمینه نداشته ایم.

رییس ستاد مقابله با کرونای ایران خودرو توجه به سرویس های ایاب و ذهاب و خلوتی آن ها را برای رعایت اصل مهم فاصله گذاری اجتماعی ضروری دانست. وی گفت: بدین منظور ظرفیت پارکینگ ها و تعداد سرویس ها را در شیفت های عصر و شب و روزهای تعطیل افزایش داده ایم. در کنار آن برای خلوت کردن سرویس های ایاب و ذهاب، ظرفیت پارکینگ کارکنان را برای بیش از دو هزار خودرو افزایش داده ایم.

معاون مدیرعامل در توسعه منابع انسانی ایران خودرو در ادامه، با بیان این که در ۱۵ ماه اخیر حتی یک نفر نیز با سفارش و توصیه جذب نشده، به فراخوان جذب ۴۰۰ نیروی متخصص اشاره کرد و گفت: از سال ۹۷ جذب نیرو نداشتیم و این در حالی است که  در یک سال گذشته بالغ بر ۱۵۰۰ نفر از گردونه کاری سازمان به شکل طبیعی از جمله بازنشستگی خارج شده اند. برای این منظور فراخوان جذب ۴۰۰ نیروی تخصصی را را اعلام کرده ایم که تعدادی از آن ها حتی برای جایگزینی نیروهایی پیش بینی شده اند که احتمالا در آینده از سازمان خارج  می شوند و ما پیش از خروج آن ها برای تبادل و انتقال دانش و تجربه مبادرت به این امر ورزیده ایم.

وی افزود: در سه سال آینده، حدود سه هزار نفر از کارکنان بازنشسته خواهند شد. از این رو جذبی که در حال انجام آن هستیم کاملا تخصصی است و متقاضیان از بهترین های دانشگاه های معتبر کشور هستند که قطعا خواهند توانست نیاز امروز و فردای سازمان را برآورده سازند. 

معاون توسعه منابع انسانی ایران خودرو یکی از شرایط جذب نیرو در ایران خودرو را بومی بودن متقاضیان دانست و ادامه داد: جذب نیروی بومی می تواند مانع از مشکلات عدیده ای شود که به دنبال سکنا گزیدن افراد غیر بومی در تهران یا البرز ایجاد خواهد شد. وی افزود: جذب نیروی بومی در راستای سیاست ملی است که در کشور به جهت تحصیل، اقامت و ارایه خدمت برای افراد در مناطق بومی خودشان اتخاذ شده و می تواند راهگشا باشد. 

وی ادامه داد: در شهرستان ها هم افراد می توانند جذب شرکت های تابعه ما و قطعه سازانی شوند که در آن شهرها مسقرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز